Fone board

Jaap S

Berichten: 114
April 08, 2006, 01:34:34
edit2Rapporteer  
Hallo, heeft iemand nog een tip om naast mijn Fone Demon 125 een groter board van Fone (model 2006)voor wat lichter weer en daarnaast ook geschikt is om te golfrijden (ben 84kg en vaar met Fone Tribals)
Gr Jaap S loser
Buur

Berichten: 989
Antwoord #1 April 08, 2006, 02:38:21
edit2Rapporteer  
de Legend, maar als je ff kijkt op de site van fone, dan had je die toch al gezien, als je daar ook een beetje rond neust, en daarna met 2 of 3 boards komt, en vraagt welke de beste kan zijn!
want een beetje groot board kan snel varen en golfrijden ligt ook een de skils van de rider!
 
tom_beul
Gast
Antwoord #2 April 08, 2006, 02:43:13
edit2Rapporteer  
De legend inderdaad!


De F-One Legend brengt het golfriden naar een legendarisch nieuw en ongekend niveau. Door zijn unieke shape is het mogelijk het board te varen als Twintip èn Directional.
Je kunt de F-One Legend eenvoudig afstellen op en veranderen in “Goofy” en “Regular”, wat het mogelijk maakt om het board voor elke rider af te stellen. 

Hou jij van de golven en zoek jij een board die jou daar overheen laat glijden, dan is de Legend jouw nieuwe speeltje.

De maat van de F-One Legend is:

148x39


De F-One Legend is te zien en te testen tijdens de F-One Tour.

LEGEND 
Wave Riding


Steeds meer kiters zoeken de golven op,
want ook dit is een onderdeel in het kiten dat
niet achter blijft.

Om aan deze discipline tegemoet te komen heeft Raphaël Sales, de meester in het golfrijden, samen met Franz Olry de Legend geshaped.

Hier een foto van de legend:
Jaap S

Berichten: 114
Antwoord #3 April 08, 2006, 06:12:16
edit2Rapporteer  
Ja ik had de Legend ook wel gezien maar ik vind de verhoudingen een beetje vreemd zien, de pads staan vrij ver uit elkaar en ik heb het idee als je met de punt naar achter vaart het board niet erg stabiel is en ook niet erg hoog vaart. Nee als ik hem voor licht weer ook wil gebruiken dan dacht ik meer aan:deTrax 135x39, Fluid145x42, Sk8 134x38 en misschien ook wel de Demon 126x41 maar de Legend is alleen een golfsurfboard (en wel hoge golven!)en ik denk niet voor licht weer.
Laat horen ListenToMe ThumpsUp
tom_beul
Gast
Antwoord #4 April 08, 2006, 13:57:11
edit2Rapporteer  
Dan moet je mischien naar de Brunotti 0-SIX kijken. Het board heeft de vorm van een waveboard, maar je kan hem gewoon varen als een twintip. Prima boardje

De sk8. vind ik persoonlijk nou niet echt een een lichtweer boardje.

De fifty pro van f.one is mischien een optie?
Herinner het begin. Kitesurfing moet een fabelachtige activiteit in lichte wind blijven. 50 Pro waren geboren van deze observatie. Zijn groot drijfvermogen staat om in alle lichte winden te berijden toe zonder wordt gesleept door een grote vlieger. Uiterst snel plannend, zeer vergeven voor beginners, gemaakt voor deskundigen die pret in minder kijken weg te gaan en te hebben dan 10knots. Het is zo eenvoudig zoals dat.
Beschikbare grootte: 150*45, 150*50
Buur

Berichten: 989
Antwoord #5 April 08, 2006, 15:27:52
edit2Rapporteer  
maar daar mee golfrijden is een kunst.... maar test ff de boards... zie www.fone.nl voor de toerdata van april!!!!

Jaap S

Berichten: 114
Antwoord #6 April 08, 2006, 16:28:24
edit2Rapporteer  
Hoi bedankt alvast voor jullie tips, ik moet volgens een deal van de winkel een Fone board afnemen dus merk is geen optie. Dus de Sk8 valt al af nou misschien hebben andere al ervaring met de andere modellen en zal de 50pro even gaan bekijken.(lichtweer varen is het belangrijkst waveriding is meegenomen)

 loser
brutus1

Berichten: 198
Antwoord #7 April 09, 2006, 17:47:41
edit2Rapporteer  
Fifty-pro 150X45 wordt hem helemaal voor licht weer denk ik
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.