wie problemen slingshot bar 2005

bertrand
Gast
April 08, 2006, 02:42:29
edit2Rapporteer  
Ik heb het probleem een keer eerder meegemaakt en dat was met ruben en christiaan. Zij varen 365 dagen per jaar en ook zeer extreem. Verder is het geen probleem. Dus ik was ook zeer verbaasd dat er nu opeen iemand komt met 3 kapotte barren. En 3 kapotte barren op 1000 kites wordt ik niet bang van dat het iets structureels is. Dus vandaar dat we met een oplossing komen met nieuwe inserts.

klopt dit , of zijn er nog meer waarbij de insert van de barr uit 2005 is gescheurd ? ik kan het mij namelijk niet voor stellen dat ik nou weer de enige ben die dit overkomt!
tom_beul
Gast
Antwoord #1 April 08, 2006, 02:47:27
edit2Rapporteer  
Zover ik weet is dit met slingshot 2005 barren nog nooit gebeurd! Mail info@slingshotkiteboarding.com eens of hun er van weten.

Zou je een foto kunnen maken van de plek? Ik weet niet precies wat je met de insert bedoeld bedoel je het gat waar je depowerlijn doorheen loopt?
bertrand
Gast
Antwoord #2 April 08, 2006, 02:58:28
edit2Rapporteer  
de hier boven geschreven reactie komt van slingshot (grinnik_kitesmiley)
tom_beul
Gast
Antwoord #3 April 08, 2006, 14:11:38
edit2Rapporteer  
Oo sorry,

Maar zo ver ik hier weet is dit nog nooit gebeurd met de 2005 barren!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.