finale: rhino 05 10 vs caution 10

Mies

April 13, 2006, 01:36:47
edit2Rapporteer  
....
Na lang nadenken op 2 kites uitgekomen en nu nog ff het laatste zetje.
Heb uitgebreid "zoek" gebruikt en rondgespeurd en voor mij blijven deze 2 kites over, en nou snap ik ook wel dat het toch persoonlijk blijft maar toch zou ik nog graag jullie mening horen.

Caution spitf 2 is goedkoper (nieuw) en rhino 05 meer verkocht en "duurder".Zoek gewoon een all wheater kite en vanaf storm pak ik mn 7mtr.
Wensen zijn bomb proof, goede de-power en easy to fly..
Wat zou je doen??

discu/zagen blijft leuk loser
TijN

Antwoord #1 April 13, 2006, 01:49:59
edit2Rapporteer  
hey ik kan je niks zeggen over de 10m maar ik heb een Caution Spitfire 2 12m
die is echt mega snel en super te loopen goeie lift en hangtime.
de-power is ook top als je los laat gaat de kite naar rand van het venster en blijft hij op zijn Tip springen.
ik heb hem hier (Oost nederland - achterhoek) met MEGA vlagerige wind gevlogen en hard! hield hem gewoon goed en iemand anders met een takoon moest hem echt neerlaten omdat het te hard ging en ik had nergens last van. dus dit kan ik je vertellen zowiezo over Caution. ThumpsUp
WIMPIII

Antwoord #2 April 13, 2006, 01:52:44
edit2Rapporteer  
bombproof? daar staat Caution bekend om en North volgens mij veel minder.Lijkt me dus voor de hand liggen. Rhino is meer high ar dan de spitfire dus zal de laatste wat easier zijn in vliegeigenschappen. Depower van de Spitfire ken ik niet.
TijN

Antwoord #3 April 13, 2006, 01:56:42
edit2Rapporteer  
Bomb proof is de caution zkr hij is gelijmd en 3 dubbel Stitched
Tom

Antwoord #4 April 13, 2006, 02:05:33
edit2Rapporteer  
Ik ken de R5 10 en dat is gewoon een heel goede kite! genoeg lift en hagtime en toch lekker snel , ook is de bar en stuurdruk lekker. kwa bombproof moet dat ook zeker goed zitten na de blunder van north zijn ze wel op gaan letten!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.