tom_beul
Gast
|
Gefeliciteerd met je aankoop! Hij ziet er goed uit!
|
|
|
KiteDemon
|
Tja....qua looks en afwerking kan niemand aan Naish tippen. Het spul wordt elk jaar weer mooier.
Gefeliciteerd.
|
|
|
DENNS
|
k vind het zker een mooie kleuren samenstelling
|
|
|
slufterhufters.com
|
Welkom bij de club......
Gewoon in de woonkamer opgepompt... ghehehehe.
|
|
|
plaaggeest
|
hahah ja het regende buiten dus denk pomp um binnen maar even op!
|
|
|
FunkyoneNL
|
zeker netjes........ mooie kleuren...
|
|
|
zagy
|
hele vette kleuren. Die heb ik ook, ziet er heel vet uit in de zon. Veel plezier ermee en laat ze heel,
|
|
|
Tom
|
Ik heb ze ook sinds een week en ze zijn geniaal !!! Ik heb 2 bruine, 1 met witte LE en de ander met een gele net zoals jou, ff wennen maar toch wel vette combo's
|
|
|
Rutger II
|
Vette shit Rieuw, zal er binnekort ook eens aanhangen, vertel ik je wel hoe ie loopt ;-)
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ziet er goed uit man, mooie kleur(en) ook.
veel plezier er mee
|
|
|
Tom
|
Vette shit Rieuw, zal er binnekort ook eens aanhangen, vertel ik je wel hoe ie loopt ;-)
Dat kan ik je ook wel vertellen -SUPER
|
|
|
THEGREEN
|
Top, deze vin ik egt super dope
|
|
|
Yup
Gast
|
Zagem gisteren ook.....ziet er idd erg goed uit! Hoe board dat apparaat?
|
|
|
Tom
|
hoe board dat apparaat ?!?!
|
|
|
Tukker
|
Hij bedoelt hoe vaart ie....niet hoe ie is op het droge!
|
|
|
Tom
|
Ik vind hem echt lekker! Hij draait lekker snel en ze'n vliegsnelheid verbaasde me eigenlijk hoe hoog die nog is. Hij is lekker stabiel in de vlagen maar je voeld ze nog wel maar door met je bar wat te loze ga je er onopgemerkt doorheen. De kite schreeuwd ook om uitgehaakt te worden, ingehaakt springen gaat prima maar je moet de bar wel constand aagetrokken houden anders voel je de hangtime rap minder worden. Uitgehaakt vlieg hij dan ook super een goeie constande pull en super pop zelfs met weinig wind. Het systeem dat de chickenloop altijd goed zit om in te haken werkt ook prima! Alleen zit er wel een losse piemol bij dat opzich wel irritant is. En de stuurlijnen moest ik bij beide kites 1 knoopje langer zetten omdat je hem anders doodtrekt maar daarna is die perfect voor in en uitgehaakt. Dit is serieus de beste kite die ik ooit gevlogen heb , kwestie van smaak ook uiteraard maar ben er enorm blij mee! Met 1 woord deze kite is echt een alles kunner, hoog springen gaat prima en freestyle is geniaal net zoals golfrijden! En nee ik word niet gesponsord door naish maar door watersport scheveningen dus hoef naish zeker niet voor te trekken!
|
|
|
zagy
|
helemaal met tom eens. Als ik weer moest kopen zou ik hetzelfde kopen
|
|
|