Patrick..!
|
Heey Lars, Tips zijn welkom hoor (tong_kitesmiley)
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Je moet gewoon je kite op 9/10 uur houden en dan allemaal tabletops deadmans doen enzo!
|
|
|
larssmits
Gast
|
nee, je moet alleen tabletops doen kite zo laag mogenlijk spatiebalk de hele tijd ingedrukt houden de pijltjes voor de trick inhouden totdat je naast het poppetje getalletjes ziet, en je score op loopt. dan loslaten net voor de landing weer indrukken zodat je goed land en weer omhoog kunt poppen hier nog een deadman downloop
|
|
|
Patrick..!
|
ik vind gewoon hooge sprongen maken, en dan heel lang op je truck blijven hangen nog het stoerste
|
|
|
|
Patrick..!
|
Waha Lars, hoevaak heeft je moeder gezegt dat je je computer uit moest zetten, Volgensmij heb jij dag en nacht zitten oefenen (tong_kitesmiley) Gefeliciteerd he ! Maar eigelijk, MOet je nog over de 10000 gaan he (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Je moet gewoon springen, deadman inzetten en pas op het laatste moment terug gaan naar je beginpositie. Dan doorgaan met springen totdat je op gegeven moment redelijk hoog zit, zodat je steeds later je landing inzet en je meer punten krijgt. Dan zit je zo op 3900...
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Moet je voor de grap eens naar de high score nu kijken
1.LARS BEST WAROO 2.LARS BEST WAROO 3.LARS BEST WAROO 4.LARS BEST WAROO 5.LARS BEST WAROO 6.LARS BEST WAROO 7.LARS BEST WAROO 8.LARS BEST WAROO 9.LARS BEST WAROO 10.LARS BEST WAROO
|
|
|
Merc
Gast
|
stelletje beginners (grinnik_kitesmiley)
Ja ja fotoshop?
|
|
|
larssmits
Gast
|
nee, kijk maar in de high score
|
|
|
flyingkite
|
Ach lache toch zijn al heer een meester op het water dankzij ruben kevin e.d. en nu ook nog heer en meester op het inet dankzij jou ...... lars
|
|
|
Passie
|
junkies..;p
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha lars tijd teveel?? whaha
|
|
|
DENNS
|
zker lauw spel maar kom niet hoger dan 2500 (tong_kitesmiley)
|
|
|
Darkwing
Gast
|
7537 is mijn topscore nu...
|
|
|
Darkwing
Gast
|
9470
Bijnaaaaaaa
Edit: 9740 en een keertje 9750 pffft, bijnaaaaa
|
|
|
larssmits
Gast
|
maar niet helemaal (grinnik_kitesmiley) ik heb ook weer een nieuwe topscore 9970 maar ik wil de 10000 nog halen. Deed ik het zo goed maar in de pkra Word tijd dat het weer eens ZW 20kn+ word
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Jaaaaaaaaaaah
|
|
|
larssmits
Gast
|
je staat er niet meer in ik heb de lijst weer voor me eigen (grinnik_kitesmiley) toch nog gefeliciteerd
|
|
|
Darkwing
Gast
|
maarja, ik denk niet dat ik er lang insta...
|
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Nerds (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
wouterb
|
te lang, te weinig wind zeker??? tering....jongens de normaal!!!
|
|
|
kitertjuh
|
lars is sick
wel leuk om te doen
|
|
|