Susan
|
waarom eigenlijk geen girls in actie?? : Komen waarschijnlijk nog in een sequence: ;-) kijk DAT bedoel ik nou
|
|
|
Passie
|
heb je misschien ook nog foto's van niet zulke goede kiters.. in backloops ofzo??
|
|
|
snwbrdr
Geen avatar
|
heb je misschien ook nog foto's van niet zulke goede kiters.. in backloops ofzo??
Veel meer foto's heb ik niet of zijn zo onscherp dat ze al in de prullenmand zijn verdwenen. Mijn doel was om foto's voor sequences te maken, dus heb ik eerst een beetje gekeken wie de hoogste/vetste sprongen maakten en die heb ik dan ook voornamelijk op de foto gezet.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
wowww! superfoto's: helder, scherp...mooi! zoals op de eerste sequence ziet een 'gewone' sprong er zelfs gelikt uit! keep up the good work!
gr danny
|
|
|
Marten
|
hej snwbrdr. heb je er ook nog een van iemand met een oranje/roze EH cabarete kite? :
|
|
|
snwbrdr
Geen avatar
|
Nee, ik heb ze alleen met losse lijnen die naar boven wijzen... (tong_kitesmiley) Volgens mij heb ik er bijna geeneen met kite.. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Marten
|
heb je ze dan van iemand met een mormaii pak aan en als boardje een fanatic skyrider met mormaii stickers erop. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
wie is trouwens die gast met die camera??... in dat water.. toch een van bazaki?
|
|
|
Rich
|
Coole pics man!
|
|
|
Emiel
|
fotos van een dude met geel kalima boardje?? hehe..
zijn wel vette fotos zeg!! PFFF..
@Bert die is idd van bazaki
|
|
|
|
snwbrdr
Geen avatar
|
fotos van een dude met geel kalima boardje?? Wel van iemand zonder geel bordje... Maar ook nog een stel waar het wel goed ging, maar die komen ook nog in een sequence... ;-)
|
|
|
snwbrdr
Geen avatar
|
heb je ze dan van iemand met een mormaii pak aan en als boardje een fanatic skyrider met mormaii stickers erop. (grinnik_kitesmiley)
Niet als zodanig herkenbaar iig.... (cry_kitesmiley)
|
|
|
Pieter!
|
Super foto's man!
Was trouwens ook een superevent! Volgend jaar weer!
|
|
|
Rutger II
|
Hahahahaha check Haaaaaaaaaanz hangen !
|
|
|
Emiel
|
vanavond komt de video.
die aktie van hans was egt supervet om te zien!! iedereen ging out van het lache hehehe
|
|
|
|
kitepower
Gast
|
zijn er ook nog foto's van die nieuwe RRD vlag??? Er waren vet veel mensen pics van aan het maken, maar ben ze nog niet tegengekomen.... wel balen dat die gejat is
|
|
|
Passie
|
is de vlag gejat?.. de kite is'r gweoon uit hoor
|
|
|
Marc de Munnik
|
Die 3de van de laaste 4 foto's mist dat board nauw een vin .Voor de rest zeker mooie foto's Haha dat ben ik! en die vin moet er nog steeds op! En die kite van mij is inderdaad gejat, weet iemand er wat meer van kan je het dan a.u.b mailen naar Marc@kitestyle.nl
|
|
|
litewave
|
prc, en wel een hdv-je
|
|
|
Passie
|
zooo marc... echt niks voor je.. maar hoeze die nou gejat hebben..?
|
|
|
grover
|
wel klote voor je. de kite kon er dus wel uit dat staat dus vast. nou maar hopen dat iemand reageert.
was wel een super weekend!!!!
groetjes joost
|
|
|
haaaanz
Gast
|
Maar ook nog een stel waar het wel goed ging, maar die komen ook nog in een sequence... ;-)
hey, een stel die wel goed gingne bedoel je dan handlepass?? hoop het ben benieuwd, hoop dat je ze dan snel af hebt
|
|
|