Flysurfer pulse waar te testen?

Joosdo

April 20, 2006, 01:16:30
edit2Rapporteer  
Lees redelijk wat goede reviews over de nieuwe flysurfer, en ben als verstokt tubekiter wel eens benieuwd hoe zo'n ding nu vaart.

Maar waar in dit land zou je zo'n ding aan de tand kunnen voelen?

Ik hoor het wel, mzzl Joost
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 April 20, 2006, 01:33:26
edit2Rapporteer  
Ik ga er morgen twee halen de 7 en de 13. Het is voor mij ook een gok.
Kijk voor te testen even op flysurfer.nl en kijk even bij shops en scholen of neem kontact met ze op. Ramon en Cor kunnen je wel verder helpen. suuk6  loser

lennart

Antwoord #2 April 20, 2006, 01:37:24
edit2Rapporteer  
aankomende zaterdag !! de 22 ste is fs ook op wijk aan zee dus du pulse is er zeker bij !!!en ook de nieuw spleene boardjes ook!!
Teigetje

Antwoord #3 April 20, 2006, 01:42:48
edit2Rapporteer  
Tsjek windguru eens Lennart.. (shame_kitesmiley)

Daar word ik niet vrolijk van Noord Oost max van 9 knopen. ThumpDown

Dat heb ik weer kan ik morgen mijn Pulse halen en ben ik vier dagen vrij  (cry_kitesmiley) en geen zuggie

wind  (shame_kitesmiley) (cry_kitesmiley) ThumpDown

lennart

Antwoord #4 April 20, 2006, 02:11:17
edit2Rapporteer  
al gezien ja maar gister voorspelde ze 16 knp en nu ineens dit ik ga er naartoe en ik zie het wel aan ik snap nix en gloof nix meer van die voorspelingen
Frits

Antwoord #5 April 20, 2006, 02:22:31
edit2Rapporteer  
Joris waar ben je?
flyingkite

Antwoord #6 April 20, 2006, 02:27:19
edit2Rapporteer  
22 April Wijk aan Zee Soul Acces Magazine Flysurfer, Spleene & Kiteloose BeNeLux Soul Seasons Opening

maar of er wind is  (cry_kitesmiley)
Joosdo

Antwoord #7 April 20, 2006, 03:17:55
edit2Rapporteer  
Laat ik nu precies zaterdag moeten werken. Alle afgelopen zaterdagen heerlijk gevaren (grinnik_kitesmiley)
en deze windloze zaterdag laat ik graag aan me voorbij gaan. Ga wel een keer naar een flysurfer dealer bellen voor een test. Dank voor uw info

mzzl Joost
Flysurfer Benelux

Antwoord #8 April 20, 2006, 05:47:38
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar waar in dit land zou je zo'n ding aan de tand kunnen voelen?

Houdt de testival agenda in de gaten op onze website voor alle data's:
http://www.flysurfer.nl/mainframe.php?actie=testivals&type=agenda

Bij een aantal dealers zijn ook testmogelijkheden, check hiervoor de * achter de dealer op de dealerlijst:
http://www.flysurfer.nl/mainframe.php?actie=dealers

Succes
- Team FS
Brenkie

Antwoord #9 April 20, 2006, 15:44:54
edit2Rapporteer  
Ik wil hem zeker ook testen, ik zoek nog een nieuwe kite, en volgens de berichten zou die Pulse best eens een lekkere kite kunen zijn.
Zaterdag zal hem idd niet worden, maar ik bel een van die shop's wel eens om ze op een dagje met wind te testen. Ik heb vooral interesse in de 13 m2 als lichtweer kite, boven mijn Venom10.
Zaterdag zullen ze overigens best de lucht in gaan, alleen wordt kiten een beetje lastig.

@ Teigetje: Als je ze gevaren hebt, laat je dan ff weten wat je er van vind?!
Ik kwam al wat testberichten tegen van de Pulse, maar review's van de 13 zijn nog niet echt te vinden.
Ik ben erg benieuwd naar zijn low-end en depower. (schijnen super te zijn)   Joepie
Teigetje

Antwoord #10 April 20, 2006, 18:09:45
edit2Rapporteer  
Als je effe op foilzone een beetje rondkijkt vind je heel veel info over de pulse.
Er zijn al heel wat gasten die de pre serial modellen hebben gevaren en een testverslag hebben getikt.
Het is wel in het Engels maar dat zal denk ik geen problemen geven.

http://www.foilzone.com/phpbb2/profile.php?mode=viewprofile&u=11

Ben net even naar foilzone geweest maar ik krijg geen verbinding? Denk dat ie dr nu uit ligt. Later maar even proberen.

greetsz
lbkiter
Gast
Antwoord #11 April 21, 2006, 02:13:48
edit2Rapporteer  
Ik heb de Pulse 13 en heb hem een nu een aantal keer gevaren. Hij heeft een zeer ruime windrange. Hij vaart niet bij 5 knopen, maar vanaf ongeveer 12 knopen gaat ie lekker en met de goede depower heb ik hem met 24 knopen soepel gevaren, met nog ruimte voor verdere depower. Het is een stabiele en vriendelijke kite. Hij heeft geen volledige depower met de bar van je af, maar de depower is zeker zeer goed te noemen en de restpower bij de bar van je af is te overzien. Zelf starten is geen enkel probleem, zelf landen via de stuurlijnen is lastiger, moet ik nog even uitzoeken. Hoogtevaren is ook een beetje wennen in vergelijking met de tubes, maar na een aantal keer ging dat een stuk beter, voor mij werkt de instelling met 1 knoopje van de laagste bardruk goed. De bardruk is buitengewoon goed. Hij vaart snel, hij stuurt niet supersnel zoals een tube. Springen is een feest. Super simpel en met name verre vluchten. Waterstarten is geen enkel probleem, heb alleen nog niet met lichte wind getest. De pulse is zeker een test waard en ik zou de grote maten aanbevelen, omdat hij zeer ver te depoweren is. Voor het extremere werk schijn je als foil de speed te moeten proberen, maar hiermee heb ik helaas geen ervaring.
Psychotic

Antwoord #12 April 21, 2006, 02:46:57
edit2Rapporteer  
Ik ben een van die preserial testers, dat testverslag is ook in het Nl beschikbaar en wel hier: http://www.flyboarden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=461 Inmiddels weet ik dat de serie pulse nog ff een tikkie sneller draait en nog directer is geworden. Gewoon een lekkere kite dus  (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.