Nobile 666

sanneh@weg
Gast
Antwoord #25 April 21, 2006, 17:23:37
edit2Rapporteer  
Misschien rust er wel een vloek op dit board  :Smiley als weet waar 666 voor staat en waar hij getest is  (cry_kitesmiley) ik vind de teksten ronduit belachelijk slaat nergens op  Huh

Vloek?? Vind het juist wel grappig die teksten. Ik neem aan dat je weet dat Hel een bekende surfspot is bij Polen ergens? En dat in de 666 gewoon duurdere materialen zijn gebruikt dan in de 555? En het voor velen het lekkerste boardje van 06 is?

Enige waar ik me zorgen over maak zijn de prijzen van het volgende boardje....
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #26 April 21, 2006, 18:52:31
edit2Rapporteer  
Misschien rust er wel een vloek op dit board  :Smiley als weet waar 666 voor staat en waar hij getest is  (cry_kitesmiley) ik vind de teksten ronduit belachelijk slaat nergens op  Huh

Vloek?? Vind het juist wel grappig die teksten. Ik neem aan dat je weet dat Hel een bekende surfspot is bij Polen ergens? En dat in de 666 gewoon duurdere materialen zijn gebruikt dan in de 555? En het voor velen het lekkerste boardje van 06 is?

Enige waar ik me zorgen over maak zijn de prijzen van het volgende boardje....

Ha ha.......vind de dubbelzinnige tekst ook wel grappig. (grinnik_kitesmiley)

"I love Sjeeses" op je board is als niet religieus figuur natuurlijk niet zo cool. (grinnik_kitesmiley)
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #27 April 21, 2006, 19:27:52
edit2Rapporteer  
Ik zag laatst deze achterop een auto, als tegenhanger van de bekende visjes :

Ik kon er wel om lachen  schater schater
brutus1

Berichten: 198
Antwoord #28 April 22, 2006, 17:52:01
edit2Rapporteer  
Ik zag laatst een auto met zo'n visje erop wat weer door een haai werd gepakt, was nog leuker. FF over de grip van de 666, volgens mij moet je hem ook wat meer druk van je achterste voet geven. Heb er zelf een dagje mee gevaren in de standaard setup en dat was perfect op wat spray in je gezicht en moeilijk carven na dan.
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #29 April 22, 2006, 20:28:54
edit2Rapporteer  
als het echt poeierd en ook al heb je geen vinnen dan kun je nog edgen: trek je neus van je 6667 omhoog aan je voorste voet en trap met je achterste voet de achterkant in het water,

Je zult versteld staan hoe je zo al je board speed kild
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.