Gezocht: kitesurfer met een verhaal

Dafne
Gast
April 21, 2006, 14:29:29
edit2Rapporteer  
Voor een kort artikel over kitesurfen voor een nieuwsbrief van een reisorganisatie ben ik op zoek naar kitesurfers die een paar korte vragen willen beantwoorden via de mail of telefoon.

Ben jij een enthousiaste kitesurfer die ook anderen enthousiast wil maken voor deze sport? Reageer dan!
Marc de Munnik

Antwoord #1 April 21, 2006, 15:23:26
edit2Rapporteer  
Stuur me maar een mailtje! Marc@kitestyle.nl
Naish........what else???

Antwoord #2 April 21, 2006, 21:42:07
edit2Rapporteer  
Eindelijk vragen uit de reisbranche! Kiteboarders willen graag wind en zijn bereid hiervoor te reizen naar alle windstreken. Goede omschrijvingingen door en voor kiteboarders over het land, het klimaat, de accomodaties en natuurlijk de wind en de situaties op de "spot" zou reisorganisaties toch moeten intresseren? Kiteboarden wordt door jonge en oudere sportmensen beoefend die veel geld uitgeven voor hun sport, een reisje op z'n tijd is altijd mogelijk en meestal het geld ook!
Sommige willen uitsluitend kiten, andere ook vermaak voor de aanhang (vrouw en kinderen).
Heb je info nodig over spots? Mail me maar: brunottibob@hotmail.com.

grt Bob
Frits

Antwoord #3 April 22, 2006, 02:09:03
edit2Rapporteer  
Mail is welkom op frits.timmermans[at]gmail.com  ThumpsUp
FunkyoneNL

Antwoord #4 April 22, 2006, 06:37:53
edit2Rapporteer  
he bob ik had laatst een klant van mij die reizen organiseerde dus samenstelde, ik vertelde hem dat er eigenlijk zover ik weet eigenlijk geen georganiseerde reizen zijn en ik dacht dat als hij een paar spots met eventueel hotel, vervoer, bergruimte onspanning en natuurlijk goede kite mogelijkheden had en ook duidelijke afspraken voor vervoer van kites en boards dat er best vraag naar is.... hij zou ook eens laten onderzoeken of er een markt voor is dus wie weet.....
Marc de Munnik

Antwoord #5 April 26, 2006, 01:43:05
edit2Rapporteer  
Onee Funky.. www.Happysport.nl we gaan dit jaar met een grote groep naar griekenland!
Darkwing
Gast
Antwoord #6 April 26, 2006, 03:11:29
edit2Rapporteer  
en www.kitecamps.nl
FunkyoneNL

Antwoord #7 April 26, 2006, 03:40:01
edit2Rapporteer  
owkee thanks dudes... ik had  niks gevonden echt kite gericht maarre is ff kijken helaas is dit jaar al gepland en niet echt een relax kite oord Sad maarja volgend jaar maar........
-DAVE-

Antwoord #8 April 26, 2006, 04:43:45
edit2Rapporteer  
HOEVEEL KILO MAG JE GRATIS MEENEMEN BIJ WELKE MAATSCHAPPIJ?

dat is het enigste belangrijke voor een kiter !    YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.