|
Mark-Fizzer
|
Jahaaa, eindelijk me nieuwe!!! PIJN!!! niet normaal. Ik dacht dat ik wel wat gewend was. Maar bij die eerste streep onder m'n oksel dacht ik al 'dit ga ik niet trekken'. Lag daar met kippenvel... zwetend als een os. haha Maar het zit er weer op gelukkig. Nu alleen nog ff een maori schouderstuk over die ouderwetse scorpio heen, een dan vind ik het gescheten... Laterzz
|
|
|
|
leeany
|
vette shit! als ik er 1 zou laten zetten dan vanaf mn schouderblad tot mijn knokkels op mn hand, en dan echt een strakke tribal ofzoiets, of zoiets, of die stijl die jij hebt.
rolator...koen
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
je hebt wel kerels die begginen onderaan de rug met een draak, die uiteindelijk eindigt op hun gladgeschoren koppie
|
|
|
Morres
|
waarom heb je in godsnaam je naam boven je navel staan.....................(notice the amount of dots)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Makkelijk voor diegene die me een blowjob geeft..................... ;-) Want dat gebeurt nogal vaak snappie. Ik raak nog weleens verzeild op vreemde feestjes. En neej niet door kerels, alleen door vrouwelijk schoon. :P
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Makkelijk voor diegene die me een blowjob geeft..................... ;-) Want dat gebeurt nogal vaak snappie. Ik raak nog weleens verzeild op vreemde feestjes. En neej niet door kerels, alleen door vrouwelijk schoon. :P Mick? zeg jij hier nou ook is wat van!!! Zo heb ik hem nooit opgevoed hoor?
|
|
|
Morres
|
mag ik ff kotsen
|
|
|
wouterb
|
zien er strak uit macho! de vierde zal je met inkleuren wel gevoeld hebben, zo direct op je heupbeen. Wat betreft je maori tribal ik heb nog ergens een adres van een NZ-er die op bestelling persoonlijke designs maakt (en dan vervolgens hier kan laten zetten). Zal ff zoeken...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Wout, GRAAG ;-)
@Morres, dat mag haha
@Leon, je eigen fabrikaat, dus niet zo janken.. ;-)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@Leon, je eigen fabrikaat, dus niet zo janken.. ;-)
haha maar t,ziet er goed uit hoor, is zoiets trouwens niet verschrikkelijk prijzig Mark?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks, en over die prijs.... Ik ben een tijdje met z'n dochter geweest, dus krijg een vriendenprijsje 200 eetjes was ik kwijt, normaal 300 a 350... Fuck, had ook een lekker boardje kunnen kopen bedenk ik me nu... O nee, die heb ik al :P
|
|
|
Vlaardingen
|
Doe mij deze maar.............
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Die kan beter een setje siliconen kopen haha
Maar ja, indd erg mooi!!
|
|
|
maxx1900
Geen avatar
|
whahah wat een foto.....opzich wel mooi... Wel makkelijk voor de meiden. Hoe meer sterren ze te zien krijgen, hoe mooier ze zijn sterren zijn een teken van zuiverheid.... kijk maar naar heineken
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hehe, eindelijk een woord van ongekende wijsheid ;-)
Dank u!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik heb helaas bijna geen plek meer over (cry_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
gatverdamme...dat is echt lelijk (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
Lex
|
dan ken jij je oma slecht (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Lex
|
ja dat kan ik niet zeggen....mijn broertje zit hier ook op het forum....
|
|
|
Patrick..!
|
die sterren zijn zooo ernstig vet mark!
|
|
|