kiter25
|
Je kan de binnenband van een fiets erover heen doen met een beetje talkpoeder...
|
|
|
3rik
Gast
|
Hey, Daar had ik ook al aan geda8t, maar dat vind ik niet zo.. Sorry, iemand andere oplossingen.?
|
|
|
kiter25
|
Tennis/squash grip-tape?|
|
|
|
3rik
Gast
|
Hey, Ik d8 zelf aan dat spul wat om een hockey stick zit. Maar doet dat na een uurtje of 2 niet pijn aan je handen..? (cry_kitesmiley) En als ik het water dan in ga glijd dat er dan niet uit..? (shame_kitesmiley) Echt bedankt voor jullie sneller reacties!!
|
|
|
|
reinout
|
ik hockey zelf en denk niet dat het pijn gaat doen, kan natuurlijk wel. je hebt ook hockeygrips die niet glad worden als ze nat zijn, maar je hebt ze wel die glibberig worden.
|
|
|
|
|
3rik
Gast
|
Hahaha, nieuwe bar kopen.. Ben net bij PerrySport geweest voor Hockey/Tennis tape. Er zijn 1000 soorten, welke van deze 1000 soorten moet ik nemen.. En Marcel, is dat griptape voor de racefiets, dan wel stroef en niet dat ik aan het kite ben en mijn handen glijen weg.. (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Juist niet, dat is erop gemaakt om nat te mogen worden.... En tegenwoordig hele fraaie keuren...
|
|
|
D.D
|
Handschoentjes aan?
|
|
|
3rik
Gast
|
Hallo, Marcel Erg bedankt, ik ga morgen kijken naar dat fiets type.. Onweis bedankt!!! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
3rik
Gast
|
Nog 1 vraagje dan.. (shame_kitesmiley) Ik wil graag een trapeze kopen, maar ik zou niet weten welke maat ik nodig heb, hoe kan ik dit opmeten..? Want ik heb wel zo'n tabbel als je XS of S neemt enzo..
|
|
|
®obbe®t
|
gewoon naar de winkel gaan en verschillende passen, de ene past beter dan de ander, das qua merken ook zo:D
suc6
|
|
|
Lord of the Boards
|
Je kan bij een surfshop toch gewoon van dat grip kopen om op een windsurfgiek te plakken? Volgens mij is dat precies hetzelfde spul.
En Erik, nu nog even registreren bij kitehigh. Welkom bij de club
|
|
|
_Chantal_
|
ff een vraagje over dat foam dat loslaat, ik heb het namelijk zelf ook bij mn bar.. Maar kun je dat niet gewoon lijmen met neopreen lijm? dat gebruiken ze ook bij duikpakken enzo..
|
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey,
Net bij halffords geweest, ze zeggen: Van dat racefietsen type niet aanteraden is. Omdat het er niet is voorgemaakt om onderwater te gaan.. (geschokt_kitesmiley) Iemand een andere idee, of is dit gelul van de Halffords?
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Tja,
Bij bleef het zitten... Ik heb ook nog van dat schuifrubber voor racesturen erop gezet gehad maar dat schoof eraf bij natworden... Lees dat het rubber voor gieken los te koop zou zijn bij surfzaken. Dat is idd hetzelfde spul als voor barren... Bisonkit is neopreenlijm (kiss_kitesmiley)
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey Bedankt, Maar hoe duur is ongeveer dat Windsurf Tape..? (shame_kitesmiley)
|
|
|
|
riesie
|
Denk t niet. Ik heb vroeger wel eens gebruikt maar na verwarmen en krimpen wordt die kous keihard. Koop lekker een andere bar. En zet de depower, chickenloop en lijnen over.
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Vind ik een beetje prijzig als alleen de grip kapot is iemand ervaring met hockey/wielren tape?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Riesie bedoelt volgens mij ook alleen de bar zelf, dus niet alles met lijnen, safetysysteem enz.
|
|
|