Andijk vrijdagochtend omstreeks 11.00 uur

Keut Local

Antwoord #25 Mei 01, 2006, 21:42:07
edit2Rapporteer  
Die plas vaarde we toen met z`n twee-en op...Het is rete vlak water en dan kan je je kite toch wat langer houden... Ik had niet echt het idee dat ik gevaarlijk bezig was hoor als je dat soms bedoelt...Kon namelijk nog redelijk achteruit lopen...De vliet kan je op varen of het mag weet ik niet...Het kan alleen met wind uit Zuid...Anders is het veel te vlagerig...Ook is het een hele toer om een goede plek te vinden om het water in te gaan...Al met al geen goed idee denk ik al kan ik wel begrijpen dat het mooi is daar een keer te varen...
THEGREEN

Antwoord #26 Mei 01, 2006, 22:41:24
edit2Rapporteer  
Jah want langs de kust is daar natuurgebied. Tenminste dat had ik van jou  Joepie
En ik ben al eens keertje natuurgebied ingegaan (niet met kiten) en werd er door meneer staatsbosbeheer weer uitegeschopt!  loser Joepie
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #27 Mei 02, 2006, 00:20:32
edit2Rapporteer  
Ja,,dat klopt dat is natuurgebied ,Daar mag je dus niet kiten ,maar waarom zou je dat willen ,Gewoon op het ijsselmeer is toch veel leuker je heb er genoeg (hoge) golven en lekker de ruimte,En het is nog eens een stuk veiliger als dat kleine prut meertje...
Dikkiedik

Antwoord #28 Mei 02, 2006, 03:33:14
edit2Rapporteer  
Grappig dat toch telkens de discussie over het meertje in andijk ontstaat.Toch is de varieteit gewoon leuk, op het ijsselmeer heb je leuke golven en het meertje is heerlijk vlak.
Maar het is gewoon gevaarlijk als je met zn alle op zo'n klein meertje gaat, zoiezo is de wind er instabiel door de bomen en natuurgebied. En je kan er best hard crashen!  loser Alhoewel je bij het strandje denk ik ook pijnlijk op dat ijzeren strekdammetje of op de rotsen kan belanden! Gewoon ver uit de kant varen en je zit redelijk safe.
Susan

Antwoord #29 Mei 02, 2006, 04:49:53
edit2Rapporteer  
haha inderdaad.. redelijk safe.. nooit 100% maar zelfs fietsen is niet 100% safe loser
THEGREEN

Antwoord #30 Mei 02, 2006, 05:44:38
edit2Rapporteer  
Neej dat blijkt maar weer... Gvd wordt ik van de fiets gereden door Susan. Broek naar de knoppen, knie open en een trauma. Ben ik weer mooi klaar mee.
wouterb

Antwoord #31 Mei 02, 2006, 14:23:59
edit2Rapporteer  
haha van je vriend(in) moet je het hebben.
surf

Geen avatar

Antwoord #32 Mei 02, 2006, 16:25:24
edit2Rapporteer  
Op het vlakke water kun je mooi nieuwe trixx oefenen. Het plasje is inderdaad erg klein, maar beter iets dan niets.
Is dit trouwens het enige plasje/meertje met vlak water inNH? Of zijn er nog meer?
Weet iemand waar er nog een vlak water plas is?

Tnxx
Susan

Antwoord #33 Mei 02, 2006, 19:25:16
edit2Rapporteer  
haha van je vriend(in) moet je het hebben.

dat "(in)" kan je beter weghalen..
@ stijn.. wie reed wie nou omver???ahhahahaha
THEGREEN

Antwoord #34 Mei 02, 2006, 19:34:14
edit2Rapporteer  
Jij mij en ik jou  loser schater sorry schat  Joepie Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.