Susan
|
goed (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
THEGREEN
|
Jeetje alleen maar omdat aantal posts te verhogen suusje? Dat haal je toch niet meer in!
|
|
|
Psychotic
|
de morgan ligt te post-curen
(weet ook niks beters nu)
|
|
|
roelvdgun
|
probeer is te fluiten met een mond vol koekjes (A)
|
|
|
Susan
|
Jeetje alleen maar omdat aantal posts te verhogen suusje? Dat haal je toch niet meer in!
ja duh:P en langzamer hand dringt het door in mijn hoofd dat jij zoveel post/ al hebt gepost dat dat niet echt meer in te halen is tenzij je heel lang opvakantie gaat of je een virus op je comp krijgt die echt nooooit meer weg gaat of dat je een vinger ziekte krijgt.. hoow dat doen we even over.. een ziekte aan je vinger krijgt maar dat hoop ik niet of dat je 24 uur gaat leren voor je exames maar dat gebeurt tog niet of dat je ouders heeel boos op je worden omdat je te vaak op de computer zit wat waarschijnlijk ook niet gebeurd dus de kans dat ik je inhaal met je 532 post is erg klein of te wel niet groot of te wel 0,094757604846% of te wel dat gaat me nooit lukken. ik zeg.. tot morge stijn..
|
|
|
flyingkite
|
t, is maar hoe je het bekijkt want je moet het wel even bekijken en als je het bekijkt weet je zeker dat je het bekeken hebt en als je het bekeken hebt moet je even bekijken of je het wel bekeken hebt.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
uhggenvertendeschichteldensoftiert (what the f*ck??)
|
|
|
dimitri
Gast
|
Met koninginendag bij het pannekoeken huis in rdam een pannekoek speciaal met uitjes besteld met een biershake kaas, kreeg ik te horen dat ze dat daar niet hebben....... raar he
|
|
|
|
Susan
|
je bent me lieve ....(??)...
|
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Rechts boven staat: antwoord met citaat bij dat bericht wat je weel quoten klikken Bij mij duurt dit eeuwen dus ik doe gewoon dan de tekst er tussen heo quote je wat op dit forum
Zo dus
|
|
|
michiel v geel
|
Rechts boven staat: antwoord met citaat bij dat bericht wat je weel quoten klikken ok dan Bij mij duurt dit eeuwen dus ik doe gewoon dan de tekst er tussen heo quote je wat op dit forum
Zo dus
|
|
|
michiel v geel
|
Was gisteren bij de Mac, zeg ik he lekker slaflip van me, daaaaaaaag lekkere bilflap, heeeeeeeh moet ik jou eens laten zien waar die overheerlijke macsaus gemaakt wordt? HEEEEEEEEEUUUUH? Of de MacDrive achteruit in rijden en dan hangend uit het passagiers raam bestellen, keihard tegen die lulo's roepen dat ze dom zijn en vervolgens een mackroketje krijgen met een roggel erin!!!!. HEERLIJK! Of dingen bestellen die ze niet hebben, of zeggen dat het achterlijke stomme mongolen zijn die heerlijk in de vetdampen van de hoogovens van de Mac. ZO.... ff heerlijk uitgeblazen --> Lekker topic ! met de fiets door de drive-thru is ook wel lache
|
|
|
THEGREEN
|
Maar nu hebben ze camera's en doen ze er niks meer mee met die bestellingen stelletje hielenflikkers
|
|
|
kentyman
|
Wat is het antwoord op DEZE vraag?
|
|
|
|
VincentC
|
Het brand buiten ik stond helemaal in heet
|
|
|
Susan
|
wie een zonnesteek heeft moet zijn hand opsteken!!!
|
|
|
G.J
|
Dat zeg ik toch !!!!!!!!
|
|
|
Susan
|
GAMMA!!!!!!!!!!!!!!