Kitesurfen in Zandvoort onder vuur.

cicade

Mei 03, 2006, 18:36:16
edit2Rapporteer  
Strenge regels voor kitesurfers

zandvoort - 
De negen kilometer lange kuststrook van Zandvoort blijft niet langer een vrijstaat voor kitesurfers. Burgemeester Rob van der Heijden is er een groot voorstander van om naar Noordwijks voorbeeld tot 'regulering' over te gaan.

Klik voor meer.

Merc
Gast
Antwoord #1 Mei 03, 2006, 18:48:20
edit2Rapporteer  
Het zat er gewoon in toch?!!

Zie het positief. Een gezellig clupie erbij!! Douche en een stalling!
Snap er nix van...

Antwoord #2 Mei 03, 2006, 18:52:28
edit2Rapporteer  
Als het maar wel zo duidelijk is dat alle badgasten / toeristen uit die zone wegblijven.
Jopie
Gast
Antwoord #3 Mei 03, 2006, 19:15:35
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen; regulering van 8 km kust en er blijft zeker 1 km kust over voor de badgasten!  schater
Molliebollie

Antwoord #4 Mei 03, 2006, 19:29:49
edit2Rapporteer  
Alsof de politiek nix beters te doen heeft.... loser
Merc
Gast
Antwoord #5 Mei 03, 2006, 21:33:42
edit2Rapporteer  
Als het maar wel zo duidelijk is dat alle badgasten / toeristen uit die zone wegblijven.

Dat zou mooi zijn, maar geloof niet dat de niet kiter dat begrijpt. Want..... tja het hele strand is toch voor iedereen ;-)
kentyman

Antwoord #6 Mei 03, 2006, 22:30:06
edit2Rapporteer  
Op zich lijkt me dit geen slechte zaak, als er maar voldoende ruimte / zones komen en die zones ook goed worden aangegeven. Volgende maand betrek ik mijn nieuwe huissie daar in Zandvoort (lekker dicht bij 't strand!), tis te hopen dat er zo'n zone komt dicht bij m'n nieuwe huis :-)

Ik ben pas een paar keer daar geweest om te kiten, elke keer met te weinig wind (of te weinig kites mee) maar ik heb daar al wel een paar semi-gevaarlijke situtaties gezien. Bij hoog water kan het strand vrij klein zijn, onervaren kiters brengen dan al gauw zichzelf en anderen in gevaar door bijvoorbeeld op de verkeerde plek op de verkeerde manier te lanceren. Een beetje (EEN BEETJE) regulering is helemaal niet slecht!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.