kiten in je zwembroek!!! seizoen is geopend!!!!

D1is

Mei 04, 2006, 03:36:32
edit2Rapporteer  
vandaag bij slufter wezen bbq'en! mooie weer en 1 bft wind... maar toch kites megenomen... niemand van ons (wij waren met zn 7'en) had natuurlijk verwacht dat er iets van varen die dag zou komen , pakken en lycras heeft iedereen dus thuis gelaten!!.... Maar na een paar uur vliegeren en met de kites kloten kwam er toch een beetje wind aanzetten!!!

hier is resultaat!!!!!
D1is

Antwoord #1 Mei 04, 2006, 03:37:11
edit2Rapporteer  
en nog een paar
Naish........what else???

Antwoord #2 Mei 04, 2006, 03:38:56
edit2Rapporteer  
BBq-en is op de Slufter zwaar verboden, heb al regelmatig gezien dat iemand een bekeuring kreeg. Zie bord bij de Slufter!
D1is

Antwoord #3 Mei 04, 2006, 03:46:32
edit2Rapporteer  
oeps....

nou... dan was het de eerste en de laastte keer dat wij het daar deden!!!

exuses...
(R)Ikke

Antwoord #4 Mei 04, 2006, 03:48:40
edit2Rapporteer  
HAhahahahaha   Joepie Joepie
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #5 Mei 04, 2006, 03:49:36
edit2Rapporteer  
brrrrrrrrr koud hoor in je zwembroekie
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #6 Mei 04, 2006, 03:55:03
edit2Rapporteer  
haha en die kerel daarachter op de foto in dikke jas en muts en sjaal.
Maar respect voor deze bikkel!!
aettema

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 04, 2006, 04:01:52
edit2Rapporteer  
tja, ik was ook in mijn zwembroek geweest, dus had 't beetje koud he... en bbq'en op slufter boeiend, er was niemand gewoon doen!
semen

Antwoord #8 Mei 04, 2006, 04:10:23
edit2Rapporteer  
volgens mij is gepakt worden voor illegaal bbq'n bij nog geen 10 graden watertemperatuur en een ondergaand zonnetje nog je minste probleem als je bij bijna geen wind je kite in het water laat vallen op de slufter.

Overlevingskansen

Grove tijdschaal van de overlevingskansen van een drenkeling die niet bewusteloos is geraakt:

watertemperatuur
 wetsuit
 gekleed
 naakt

5° C
  3 uur
 1 uur
 ½ uur

10° C
  9 uur
 3 uur
 1 uur

(bron http://zid.nrz.nl/HTML/paginas_veel_gestelde_vragen/pagina_wat_is_hypothermie.htm )

zie ook topic van 29 april jongsleden, oftewel nog geen week geleden

http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=15955.0

Ondanks dit doe ik het je , ook met de KNRM boot ernaast, niet na
aettema

Geen avatar

Antwoord #9 Mei 04, 2006, 04:12:24
edit2Rapporteer  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzz
droppie

Antwoord #10 Mei 04, 2006, 04:17:12
edit2Rapporteer  
Ik was vanavond even op de Slufter en ik zag je bij de 3e trap gaan. Echt je bent gestoord! Levensgevaarlijk, met name met de stromingen op de 3e trap en de side/offshore wind. Als je vlieger erin gevallen was, had je het kunnen schudden. Denk voortaan ff na en doe dit niet op een spot die je niet kent. Verpruts het niet voor de kiters die dagelijks op de Slufter varen, zij willen graag daar nog langer varen.
Papa

Geen avatar

Antwoord #11 Mei 04, 2006, 04:18:36
edit2Rapporteer  
en koop ff een echte short AUB hier mee vertoon jeje toch niet opt strand he...

Jaar 2004 x op autoplaya gat in de grond gemaakt kolen erin rooster erop en bbqen maar. Vlees was op toen ff nar die  gast met die frituur (stond toen nog heerlijk OP t strand) nog wat frikandellen gehaald en lekker gegeten!!!
prokiter

Antwoord #12 Mei 04, 2006, 04:28:03
edit2Rapporteer  
Heyy.

Jaaahhh...het weer is weer goed nieuws....en de wind het aankomende weekend ook al het goed is..... ThumpsUp Joepie..

Lekker kiten met m´n pakie aan.......zou het je ook wel na willen doen....in je zwembroek schater...........maar nu tooch nog maar niet..... (hangloose_kitesmiley)

Maar het goede weer komt er weer aan Kitend Nederland......

Dus kiters let goed op.......de kite poezen komen er weer aan op het strand........ YeSS

Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
Frits

Antwoord #13 Mei 04, 2006, 04:30:05
edit2Rapporteer  
haha wat een goeie actie..in een foute zwembroek! (grinnik_kitesmiley)
LEAF

Antwoord #14 Mei 04, 2006, 04:35:14
edit2Rapporteer  
Stelletjes mafkezen!  Das geen zwembroek maar een slip, gelukkig geen string schater
aettema

Geen avatar

Antwoord #15 Mei 04, 2006, 07:07:18
edit2Rapporteer  
jongens lekker aan het computeren?
doe relaxt
Molliebollie

Antwoord #16 Mei 04, 2006, 07:30:26
edit2Rapporteer  
Anders ben je ff gestoord in je bolle kanis....hoop voor je dat je volgende week niet met een longontsteking/bronchitus ziek in je bed ligt.

Heb nl. een aantal weken terug een auto-ongeluk gehad. Was passagier en we belandden in de sloot. Brrrrr...best koud (met kleren aan) 1,5 week later: dikke koorts + longontsteking.
Ik wens je veel succes.
KiteDemon

Antwoord #17 Mei 04, 2006, 13:44:45
edit2Rapporteer  
Domme aktie!!!
Ga eerst maar eens zonder pak 20 min in het water liggen.....dan weet je wat ik bedoel.
Als je kite uit de lucht was gevallen dan zou je in serieuze problemen gekomen zijn. Offshore wind en stroming........hoop dat je er van hebt geleerd.......en ook van de eerdere berichten van akkefietjes bij de Slufter.
slufterhufters.com

Antwoord #18 Mei 04, 2006, 14:28:02
edit2Rapporteer  
Op het eerste gezicht leuk en vermakelijk.
Leuke foto's...

Maar totaal onverantwoord, en levensgevaarlijk.
Wat al eerder gezegd is, dit hou je geen 10 minuten uit in het koude zeewater.

DOMME AKTIE!!!!!!!!!!!!!!!
tom_beul
Gast
Antwoord #19 Mei 04, 2006, 14:37:37
edit2Rapporteer  
Hij gaat echt niet heel ver het water in hoor. Stel nou dat hij plus zijn kite in het water trekt die aan zijn safety en zwemt die terug? Ja toch? Of heb ik hier de stroming onderschat? Ben nooit bij de slufterhufters geweest he.
aettema

Geen avatar

Antwoord #20 Mei 04, 2006, 15:09:06
edit2Rapporteer  
Ok, jullie hebben allemaal gelijk. Maar ik heb gewoon 20 minuten gezwommen in dat water met mijn zwembroek aan en dat gaat prima, maar wat betreft al dat gevaar. Hij lette wel op en ging maar enkele meters uit de kust.
slufterhufters.com

Antwoord #21 Mei 04, 2006, 15:44:56
edit2Rapporteer  
Zoals tientalen post die al gepost zijn over de Slufter betreft zijn verradelijke stroming, is het ook nu weer terecht dat er zoveel reageren op zo'n domme aktie.

Elke keer weer verbaas ik me over kiters die het goedpraten wat ze doen op de Slufter.

Iedereen let op, maar elke keer weer moeten de reddingsboten, ja zelfs de helikopters, erop uit trekken om mensen die heel goed weten waar ze mee bezig zijn te redden.

acd

Geen avatar

Antwoord #22 Mei 04, 2006, 18:37:19
edit2Rapporteer  
ik heb ook nog lekker gezwommen gister op zandvoort geen wind dan maar eff baantje trekken

indd wel heeeel koud maja
KiteDemon

Antwoord #23 Mei 04, 2006, 19:28:39
edit2Rapporteer  
Ok, jullie hebben allemaal gelijk. Maar ik heb gewoon 20 minuten gezwommen in dat water met mijn zwembroek aan en dat gaat prima, maar wat betreft al dat gevaar. Hij lette wel op en ging maar enkele meters uit de kust.

Zware onderschatting van de stroming bij de Slufter!! In combinatie met lichte offshore wind en het water tot net over je middel, kom je niet eens uit de stroming maar wordt je zo mee gevoerd, zelfs met vaste bodem onder je voeten!! Om jezelf dan te redden zou je je kite moeten dissen en hopen dat je heel snel buiten de stomingszone komt.
Uit de foto´s af te leiden zit je juist midden in het verradelijke stromingsgedeelte.
Volgens mij mag je heel erg van geluk spreken dat de kite daar niet uit de lucht is komen zetten.
Nogmaals....hou je koppie erbij want er blijven toch zat figuren die door onwetendheid en onervarenheid, de lul zijn op de Slufter, ondanks de verontrustende berichten van de laatste tijd. De Slufter is en blijft verradelijk, ook voor de locals.
Wil je op safe, ga dan lekker naar het autostrand.
KiteKoe®t

Antwoord #24 Mei 04, 2006, 19:30:22
edit2Rapporteer  
Wil je op safe, ga dan lekker naar het autostrand.

En trek je pak aan met oost! ook op autoplaya!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.