kiten in je zwembroek!!! seizoen is geopend!!!!

WaZuP

Antwoord #25 Mei 04, 2006, 22:06:56
edit2Rapporteer  
wat kite demon zegt is absoluut waar soms kan je zelfs geen hoogte lopen door de stroming,

Maar goed ikke zit lekker in mijn zwembroek te kiten over 8 dagen in cabarete wohoooo
Psychotic

Antwoord #26 Mei 04, 2006, 22:33:01
edit2Rapporteer  
Wil je op safe, ga dan lekker naar het autostrand.

En trek je pak aan met oost! ook op autoplaya!

blijf verdoirie gewoon met je kite uit het water met offshore, crossoffshore is OOK offshore!!!
diederik

Antwoord #27 Mei 05, 2006, 20:48:05
edit2Rapporteer  
EENS met kitedemon, maar je moet het allemaal zelf weten...nadeel is dat je diegenen die daar veel kiten een slechte naam bezorgd als je verzuipt...EN DAT MOET JE NIET ZELF WETEN!!!
TijN

Antwoord #28 Mei 06, 2006, 01:01:49
edit2Rapporteer  
iedereen dood  schater
KiteKoe®t

Antwoord #29 Mei 06, 2006, 01:26:59
edit2Rapporteer  
iedereen dood schater

Humor teveel?  Huh
Bazaki_Thijs

Antwoord #30 Mei 06, 2006, 01:35:54
edit2Rapporteer  
Nou nou zo koud is het water niet meer hoor, ben gister wezen kiten in shorty lekker WARM er waren allemaal badgasten aan het zwemen enzv. dus 5 min zonder pak wil zowiezo wel !
Frits

Antwoord #31 Mei 06, 2006, 02:11:45
edit2Rapporteer  
Dat was waarschijnlijk binnenwater.. zee is nog behoorlijk koud.
VincentC

Antwoord #32 Mei 06, 2006, 02:16:06
edit2Rapporteer  
Gister op Enkhuizen was het super warm, ook toen het donker was had ik het niet koud.
Was zelfs nog een fanatiekeling bezig in ze zwembroekje en lycra!
adrenalin

Antwoord #33 Mei 06, 2006, 02:19:47
edit2Rapporteer  
Kun je op binnenwater al in shorty????
Passie

Antwoord #34 Mei 06, 2006, 02:43:33
edit2Rapporteer  
verander topic naam... kiten in je ballenknijper
joa
Gast
Antwoord #35 Mei 06, 2006, 03:56:10
edit2Rapporteer  
Is die D1is ziek ofzo??
D1is

Antwoord #36 Mei 06, 2006, 05:04:32
edit2Rapporteer  
ik ben niet ziek... heb geen longen ontsteking zoals daar iemand mij beloofd had... ben niet vezopen... heb nix gebroken en heb trouwens voorzichtig gedaan en kon nog bijna overal staan...

wat een gezeik...

trouwens in welke richting is dr stroming??? want volgens mij wassie toen juist gunstig (tegen de windrichting in dus)
semen

Antwoord #37 Mei 06, 2006, 06:40:39
edit2Rapporteer  
sorry D1is dat je oa mijn reply als gezeik ziet en ik heb mijn mening al gegeven maar het is je geloof ik niet geheel duidelijk geworden.

Je stunt op zich is natuurlijk harstikke leuk. Ik heb alleen aan willen geven dat er misschien wat meer risico aan zat dan jij je op dat moment heb beseft. Doe daarmee wat je wilt maar het afdoen als gezeik is een beetje kort door de bocht.
Ik heb de afgelopen 15 jaar beroepsmatig oa regelmatig wat mensen uit het water mogen vissen en ben dus een van die, goedgetrainde helikopter mannen geweest ( bedankt voor het compliment , @marcel , zie http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=15955.25 ). Ik heb dus enig idee waar ik het over heb. In die jaren heb ik regelmatig iemand bij het ziekenhuis afgeleverd met onderkoelingsverschijnselen. Meestal konden die personen het na vertellen, soms niet!!!!!
Onderschatting van de watertemperatuur en of de wind is hierbij een belangrijke factor, zeker in kombinatie met de gedachte dat je dat stukiie wel even terug zwemt. not.

Aan kiten op zee zitten een aantal risico's. Verklein die door je goed voor te bereiden oa door goede uitrusting, een goed pak.

Zonder nu als een oude lul over te komen, blijf na denken, blijf gek doen maar als er dan een discussie over ontstaat, neem dit mee in toekomstige beslissingen.

Nog een ding, bedenk je wel dat de mensen die jou indien nodig komen redden ook een risico lopen. Dit risico zullen ze altijd afwegen tegen de omstandigheden. Dit zjn mensen die dit vrijwillig doen danwel proffesionals waarvoor jij dan niet hoeft te betalen ( de KM ). Deze mensen bereiden zich goed voor op hun taak/werk, het zou jammer zijn als jij dit niet zou doen.

Veel plezier met kiten en dat het maar snel mag gaan waaien ..

Pbter

Geen avatar

Antwoord #38 Mei 06, 2006, 07:08:13
edit2Rapporteer  
jezus gasten..kappen nou
verhaaltje is wel duidelijk
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.