tom_beul
Gast
|
Bazaki heeft een hele vette bus!
Mail kubus-sport had een tijdje geleden een lading vol met stickers gekregen!
|
|
|
TijN
|
Kubus sports had ik al 1 naar toe gestuurd ik d8 van mystic of pro limit (grinnik_kitesmiley) ik zal ze mailen bedankt voor de tip man!!
|
|
|
adrenalin
|
hmmm, weten ze gelijk waar ze moeten wezen voor een mooi setje kites..... Weet niet of dat zo verstandig is.
|
|
|
|
~Dirk~
|
Denk dat adrenalin een punt heeft, ik zou er nog maar eens over nadenken
Of ze denken dat je een duitser bent
|
|
|
Frits
|
Ik denk niet dat het slim is dat je aan de buitenkant laat zien wat zich binnen aan waardevolle spullen bevindt..
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik rij al heel lang met groot hoovah kiteboarding op me wagentje en er is geen haan die er naar kraait.
|
|
|
Frits
|
Hoovah is natuurlijk wel wat anders dan naish of rip curl
|
|
|
|
TijN
|
tjah als je zo gaat denken dat houdt het op, maar zo denken wij niet!! (grinnik_kitesmiley) Zeg nou zelf een lege camper die wit is van de buitenkant is toch ook niks.. wij kleden hem een beetje aan, motorisch is hij al opgeknapt al gaat het niet zo hard bult op (frankrijk) 55+-
|
|
|
arvidnl
|
you've got PM greetz, arvid
|
|
|
Merc
Gast
|
hmmm, weten ze gelijk waar ze moeten wezen voor een mooi setje kites..... Weet niet of dat zo verstandig is. is inderdaad niet slim zeker niet als toerist
|
|
|
Le Coq
Gast
|
Of gewoon even met een stapel logo's naar de plaatselijke auto-beletteraar! Kun je ze zo groot krijgen als je dat zelf wilt en de prijs valt ook wel mee, vooral als je ze zelf plakt!
Succes
|
|
|
litewave
|
thanx
|
|
|
sanne
|
thanx hele vette busSEN
|
|
|
Tukker
|
Met hoovah op je bus neemt iedereen de benen.....of duiken ze onder het venster:-)
|
|
|
|
TijN
|
jow ff een update, ik had afgelopen zaterdag mail gestuurd en maandag had ik al 20 stickers van mystic in de bus liggen (grinnik_kitesmiley) kubus sports heeft ook stickers gestuurd van naish enzv. Mark shinn heeft me gemaild dat de stickers onderweg waren dus TOP!! ben nog niet helemaal aan het eind van de verzameling er komen er nog meer als het goed is.!!
|
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Doe anders ook mailtje naar Ozone, zwarte, witte of grijze stickers. In alle maten! (tong_kitesmiley)
|
|
|
MrRippey
|
Jo ff je foto's van je bussie maken (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TijN
|
ja man zal ik doen!! als die af is... (grinnik_kitesmiley) weten jullie nog meer merken...of sponsoren die er in de kite wereld zitten...ik heb gehad:
Chabrina-Mystic-Kubus sports-North-Pro-limit-Ozone-Wind surfing renesse-Rip Curl- F-one- Takoon-
|
|
|
windjunk
|
vergeet Gaastra ni!! heheh, Beetje nationale trots mag ni ontbreken op die camper natuurlijk. En zijn ook ni te belabbert n stickertje te sturen ook! info@gaastra.nl
|
|
|
TijN
|
jow thnx mannen,
van windsurfing renesse kreeg ik een mail: gratis af te halen in onze shop de stickers dus...maar ik ga geen 422km heen en weer ff naar renesse (tong_kitesmiley) Gaastra is ook een goede trouwens ja nationale trots!!
|
|
|