Peterkiter
|
Misschien zijn ze wel aan de deur geweest maar was er niemand thuis. Dan ligt tie miss op het postkantoor bij jullie gemeente
|
|
|
lennart
|
dat zou idd goed kunnen ! kijk eerstdaar eens naar !!! maar staat er niet waar het is afgeleverd dan ??? anders zou het wel heel niks zijn anders moet je gewoon een keer bellen met de tpg
|
|
|
joa
Gast
|
Tja dan doen ze normaal ff een formulier door de bus waar je het pakket op ken halen,en dat ze zijn geweest. Er staat zending uitgereikt(zending is door tpg medewerker uitgereikt aan de geadresseerde) Wel raar dat het systeem niet klopt?
|
|
|
|
joa
Gast
|
Yeah right! Maar is geen Naish kite dus niet voor jou Bobby.
|
|
|
bignelis
|
In principe als je niet thuis bent dan nemen ze het óf mee naar het postkantoor en bezorgen het de eerstvolgende werkdag weer, of je kan het direct ophalen op het postkantoor. Wat ze ook wel eens doen is het afgeven bij 1 van je buren. Echter, in alle gevallen stoppen ze wel een briefje in de bus dat ze langsgeweest zijn. Ik zou gewoon even bellen joh.
|
|
|
joa
Gast
|
Wat ik raar vind is dat ik op internet via mijn barcode van tpg post zie dat mijn pakket hier op het distributiecentrum aangekomen is. En ook staat er zending uitgereikt?terwijl ik geen briefje ofzo in de bus heb? Zou wel de volgende werkdag komen. Wel jammer dat het systeem van tpg post niet lekker werkt. De eerste dag liep het achter en nu loopt het voor!
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Laat wel even weten of je hem straks ofzo heb.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Rutger II
|
Misschien is ie bij de buren afgeleverd oid!
Heb ik ook n keer gehad.
|
|
|
|
|
als ie bij het distributie centrum ligt dan is ie nog niet uitgereikt. dus misschien komen ze maandag, of je kunt ook ff bellen met ze.
|
|
|
Rowin
|
Ik heb ook eens eens kite opgestuurd naar iemand uit groningen. Was een 2ehands kite. Was binnen 2 dagen over!
|
|
|
kitertjuh
|
als hij onder reambrous of specefiek aan de geadresseerde verzonden is mogen ze hem niet aan buren geven dan moet jij je zelf legetimeren en handtekening zetten. was bij mij kites uit australie ook.
wel raar dat het proggama dan verkeerd aan geeft. Ik zou bellen
|
|
|
joa
Gast
|
Buren lijkt mij dat ze dan een papiertje door de bus doen. Denk dat het er morge wel is. Het gaat om een nieuwe North vegas 06 en 5th elemt bar en lijnen! Heb alles bij kiteshop intoffun besteld,dus komt wel goed denk ik(word je wel ongeduldig van!)
|
|
|
kitertjuh
|
ze bezorgen ook alleen op werkdagen dat was bij TNT het geval weet niet of dat bij TPG ook is
|
|
|
Cor
Gast
|
Dit is mooi iets voor het T.V. Programma opgelicht. als je iets van waarde aan een geadreseerde op stuur moet door geadresseerde ervoor getekenend worden. Daar betaal je extra voor. dan mag het pakket nooit uitgereikt worden aan iemand anders. Ter info
|
|
|
coenvd
Gast
|
sjongesjonge, niet zo dom doen, iedereen kan toch dat pakket tekenen. je hoeft geen paspoort ofzo te laten zien. ik heb dat ook een x gehad, eerst kreeg ik dagelijks pakketjes, toen kwam er weer 1. ik ff snel getekend , bleek het van iemand anders te zijn een straat verder. dus als je onder rembours doet is het veiligst denk ik, want iemand anders betaald niet snel 1000+ euro voor iets wat ie neit weet wat het is
|
|
|
Imke
Gast
|
als t verzekerd is moet er idd voor getekend worden... dus mocht je m niet meer krijgen dan zou de shop via de tpg je handtekening moeten opvragen. succes!
|
|
|
JOA!
Gast
|
De tpg post zit al langer met dit probleem. Als er een weekend tusse zit dan staat er op je barcode info dat het al op het adres is aangekomen,was dus niet zo! Lijkt mij niet leuk voor de klant die voor deze service betaald!want het werkt simpelweg niet. Maar 11uur is de nieuwe stuf angekomen bij mij! iedereen bedankt voor de reacties en hulp.
|
|
|