Plankje af!!!!!

Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #25 Mei 09, 2006, 03:49:58
edit2Rapporteer  
frenk, garantie tot aan de deur?
waar haal je dat vandaan? daarnaast is het simpelweg niet zo dat elke boardfabriccant bij breuk een nieuwe levert....

enneh... pak em beet 300euro, koop dan maar een flink gebruikt 2dehands board voor, daar maak ik geen boardje voor en ik denk de meeste onder ons ook niet
flyingkite

Berichten: 501
Antwoord #26 Mei 09, 2006, 04:20:11
edit2Rapporteer  
frenk, garantie tot aan de deur?
waar haal je dat vandaan? daarnaast is het simpelweg niet zo dat elke boardfabriccant bij breuk een nieuwe levert....

enneh... pak em beet 300euro, koop dan maar een flink gebruikt 2dehands board voor, daar maak ik geen boardje voor en ik denk de meeste onder ons ook niet
Klopt als een bus Peter never nooit niet idd 
tja je kan er north op zetten maar als die breekt krijg je toch geen nieuw board,garantie tot aan de deur en dat voor pak hem beet 300euro
@ frenk 300 euro lache zeg voor een board met pbt sheets......das een koopje loser Het is voor sommigen beetje een obsesief aan het worden geloof ik, dat boards breken! lijkt wel of steeds meer mensen hier door geobsedeerd raken.... nog een keertje dan:
ListenToMe ALLES KAN BREKEN
het is dan ook de  kunst ze niet te breken (grinnik_kitesmiley) succes met je tweedehandsje Frenk
Superstar
Gast
Antwoord #27 Mei 09, 2006, 04:25:52
edit2Rapporteer  
Lekker ding !
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #28 Mei 12, 2006, 18:39:54
edit2Rapporteer  
Lekker ding !

hihi.. Dankje.
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #29 Mei 14, 2006, 18:21:53
edit2Rapporteer  
voor 300 heb je nogeeneens alle materialen, kaal boardje wel maar pbt zit ff wat meer werk in dan kaal glass / carbon board dan bijvoorbeeld een formica boardje..

dat alles kan breken is een feit, je kan iets onbreekbaars bouwen, maar dat is of verschrikkelijk duur of het is dusdanig stijf / stug dat het gewoon niet lekker vaart.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.