fuell7 "05 of Torch8 "05

john at work
Gast
Mei 07, 2006, 18:23:52
edit2Rapporteer  
Wie kan mij de verschillen tussen de torch 8 en de fuell vertellen.

Torch vaart super, maar over de fuell hoor ik ook goede berichten. Is voor iemand die lerende is en twijfelt tussen deze 2 kites.
Tom

Antwoord #1 Mei 07, 2006, 18:34:08
edit2Rapporteer  
lerende ?? Als je niet kan kite zou ik zowiezo niet met zoveel wind gaan dat je met 7 kan varen ..
(R)Ikke

Antwoord #2 Mei 07, 2006, 18:51:23
edit2Rapporteer  
Ik ben het wel eens met wat tom zegt. De torch ken ik niet, maar vaar zelf met de fuel 7 2005. De fuel is een regelrecht beest. Hij is echt bloed snel en enorm krachtig. De lowend van de kite is groots, ik kan hem al snel varen (boardje thorn 129). Voor een beginner zou ik de fuel 7 niet echt aanraden, want hij straft je genadeloos af. Een kleine stuurfout resulteerd al snel in een kiteloop.

Succes
ItsMe.Erik

Antwoord #3 Mei 09, 2006, 01:54:38
edit2Rapporteer  
Ik ben het wel eens met wat tom zegt. De torch ken ik niet, maar vaar zelf met de fuel 7 2005. De fuel is een regelrecht beest. Hij is echt bloed snel en enorm krachtig. De lowend van de kite is groots, ik kan hem al snel varen (boardje thorn 129). Voor een beginner zou ik de fuel 7 niet echt aanraden, want hij straft je genadeloos af. Een kleine stuurfout resulteerd al snel in een kiteloop.

Succes

Dit kan ik beamen ik heb zelf een fuel 9 en het is een kite die heel fijn vaart, maar ook zeer extreem is en een foutje inderdaad afstaft. Je bewegingen worden direct omgezet in lift en als beginner wil je dat dit zeker niet ongecontroleerd gebeurt
Pbter

Geen avatar

Antwoord #4 Mei 09, 2006, 03:57:32
edit2Rapporteer  
vind ik onzin
fuel 9 is een hele stabiele, voorspelbare kite, zeer vroeg te varen alleen niet extreem veel depower.
fuel 7 heb ik geen idee van, maar de 9 zou ik absoluut aanraden voor een beginner
ItsMe.Erik

Antwoord #5 Mei 10, 2006, 01:36:24
edit2Rapporteer  
vind ik onzin
fuel 9 is een hele stabiele, voorspelbare kite, zeer vroeg te varen alleen niet extreem veel depower.
fuel 7 heb ik geen idee van, maar de 9 zou ik absoluut aanraden voor een beginner

Ik ben het met je eens het is een zeer sabiele, voorspelbare kite, maar wel snel en het is zeker geen intermediate kite wat de diesel bijvoorbeeld wel is. Daarmee varen gaat een stuk gecontroleerder en soepler.

Tevens wat je al noemt heeft de Fuel geen grote depower en dat is wat een beginner toch vaak wilt.

Ik moet wel zeggen ik hoop dat mijn assortiment langzaam allemaal fuels worden want het is een topper.
remcoca
Gast
Antwoord #6 Mei 11, 2006, 04:48:14
edit2Rapporteer  
Het zijn allebij geen kite's voor beginners, zelf heb ik een torch het is een snelle kite, maar is wel goed te depowderen. Maar het blijft een kite voor veel! wind dus goed voor iemand
die langer kite !
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.