scheur in me pak

slingshot {Thomas}

Mei 09, 2006, 03:55:41
edit2Rapporteer  
ik heb net onder me rits een scheur van ongever 4cm breed, hoe zou dit beste kunnen maken ZELF??

het is een 2/3mm pak
DENNS

Antwoord #1 Mei 09, 2006, 03:57:47
edit2Rapporteer  
kijk even bij de zoek functie, er zijn hier al meerdere malen topics over geweest
TtHoM@s

Antwoord #2 Mei 09, 2006, 04:04:18
edit2Rapporteer  
ik zou eens neopreen lijm proberen

miss nog een nieuw lapje neopreen er over heen plakken maar weet niet of dat zo verkrijgbaar is

Psychotic

Antwoord #3 Mei 09, 2006, 04:08:22
edit2Rapporteer  
neopreen lijm, verkrijgbaar bij de betere duikzaken. maar als je pak niet al te oud is eerst ff naar je shop, is vaak garantie
slingshot {Thomas}

Antwoord #4 Mei 09, 2006, 04:19:15
edit2Rapporteer  
heb hem al 2 jaar dus ja
CHRIZZZZ

Antwoord #5 Mei 09, 2006, 04:44:42
edit2Rapporteer  
ff naaien met ijzergaren of een ander sterk draad, en dan neopreem lijm erop.

Had een scheur van 30 cm van m'n oksel tot mun borst, en die is gewoon weer waterdicht!! Is 6 eurie voor een tube geloof ik, de meeste surfzaken hebben het wel.
slingshot {Thomas}

Antwoord #6 Mei 09, 2006, 04:48:57
edit2Rapporteer  
ff naaien met ijzergaren of een ander sterk draad, en dan neopreem lijm erop.

Had een scheur van 30 cm van m'n oksel tot mun borst, en die is gewoon weer waterdicht!! Is 6 eurie voor een tube geloof ik, de meeste surfzaken hebben het wel.

oke bedankt dan ga dat denk proberen
Pbter

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 09, 2006, 05:06:04
edit2Rapporteer  
niet naaien!
gewoon even bij een surfshop neopreenlijm halen, pak heel erg goed uitwassen, kurkdroog laten drogen en vervolgens lijmen, werkt echt heel goed.
ik heb een scheur precies onder mijn cahunas gehad (en dat wil je niet)
perfect kunnen lijmen met neopreenlijm.
een stuk erachter zetten, maakt je pak op die plek alleen maar minder flexibel waardoor het neopreen om de repartie weer meer op z'm flikker krijgt

gewoon lijmen dus!
CHRIZZZZ

Antwoord #8 Mei 10, 2006, 00:45:30
edit2Rapporteer  
okej, ieder wat hij wil

ik had voor de zekerheid dat stuk ook nog genaait. Omdat de scheur zo groot was en ik niet wis of dat het helemaal hield. Maar je zou het ook zonder naaien kunnen proberen dan.... Tis iig sterk spul.
slingshot {Thomas}

Antwoord #9 Mei 10, 2006, 00:47:41
edit2Rapporteer  
niet naaien!
gewoon even bij een surfshop neopreenlijm halen, pak heel erg goed uitwassen, kurkdroog laten drogen en vervolgens lijmen, werkt echt heel goed.
ik heb een scheur precies onder mijn cahunas gehad (en dat wil je niet)
perfect kunnen lijmen met neopreenlijm.
een stuk erachter zetten, maakt je pak op die plek alleen maar minder flexibel waardoor het neopreen om de repartie weer meer op z'm flikker krijgt

gewoon lijmen dus!

tja.. wel slim ja ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.