Bali - Tips?

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Mei 09, 2006, 16:09:13
edit2Rapporteer  
Ik vertrek over 2 weken naar Bali. Uiteraard neem ik mijn spullen mee. Heeft iemand nog tips over wat mee te nemen?

Spots kun je zat vinden op het net, dus die heb ik al gevonden.

Welke maat kites? 16/12 voldoende? Of toch ook de 8m2 inpakken?

Moet je schoenen aan vanwege linke rotzooi in het water zoals in Egypte?
FaBian
Gast
Antwoord #1 Mei 09, 2006, 17:27:38
edit2Rapporteer  
laat 8 maar thuis...12 en 16 is meer dan genoeg tenzij je een trip naar Sumbawa maakt.
zee-egels in Tanju Benoa (superspot)....schoentjes mee dus.
Plaksetje is ook geen overbodige luxe trouwens + als je echt de golven in wilt: zwem/drijfvestje!!! Kan er erg hard stromen nl.

http://www.kiteboardingbali.com/spots.htm

doe Jeroen en Joni de groeten he ThumpsUp

Happy holidays en good winds
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Mei 10, 2006, 01:54:57
edit2Rapporteer  
Thanks! Ik had die website al gevonden. Ik had al van golfsurfers verhalen gehoord over scherpe stukken koraal.

En vorig jaar in Egypte het advies van schoentjes niet opgevolgd... Lag paar weken geleden nog op de dokterstafel om stuk uit mijn voetbed te laten snijden  (sealedlips_kitesmiley)  Een ezel stoot...   dus bedankt voor die belangrijke tip!
FaBian
Gast
Antwoord #3 Mei 10, 2006, 13:14:09
edit2Rapporteer  
Koraal....idd... (grinnik_kitesmiley)
In Sanur is er soms net iets te weinig water.....en ja...dan waait het en je wilt toch....pas op voor ankers, dood koraal, drijvende kadavers en Putu!(klein kitend Balineesje)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Mei 10, 2006, 15:52:59
edit2Rapporteer  
Shit!!! Dus een beetje zoals in El Gouna met laag water bij Mangroovy beach. Alleen dode kadavers geen last van gehad daar. Ik zal er op letten.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.