Corralejo eind augustus

VictorV

Geen avatar

Berichten: 52
Mei 15, 2006, 01:45:55
edit2Rapporteer  
Mede knallers,

Eind augustus ga ik naar Corralejo... Ik heb gehoord dat het dan flink kan waaien daar, wie weet er wat meer over?

Ik neem in iedergeval mijn VEGAS06 12m mee.

ThanXs!

Mzzzl Victor ThumpsUp
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #1 Mei 15, 2006, 02:54:59
edit2Rapporteer  
Ik ben er van 6 tot 23 augustus....
Darkwing
Gast
Antwoord #2 Mei 15, 2006, 03:20:25
edit2Rapporteer  
Ik de eerste 2 weken van juli...
Da shizz

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #3 Mei 15, 2006, 03:37:08
edit2Rapporteer  
Flagbeach bij Corralejo is een prima spot... Rene Egli (Zuidelijker) kan leuk zijn maar heeft vaak een harde, vlagerige aflandige passaat wind. Ben er mijn F-one style kwijtgeraakt.
acd

Geen avatar

Berichten: 38
Antwoord #4 Mei 15, 2006, 03:37:50
edit2Rapporteer  
martijn gezelli Smiley ik ga 2 juli weg en dan lekker 3 weken dus ik kom je zeker tegen
Darkwing
Gast
Antwoord #5 Mei 15, 2006, 03:51:01
edit2Rapporteer  
Das leuk ja! Ga je ook naar Coralejo? Dan zie ik je zeker een keertje op flagbeach!
VictorV

Geen avatar

Berichten: 52
Antwoord #6 Mei 15, 2006, 03:52:19
edit2Rapporteer  
Oke...

Maaruu... de windsterkte???

En,, mag je ook kiten in de baai voor de hotels?

Mzzl Victor ThumpsUp
Darkwing
Gast
Antwoord #7 Mei 15, 2006, 03:55:39
edit2Rapporteer  
Nee, daar kan je niet kiten! Je ziet daar wel heel soms een windsurfer. Veel te veel rotsen daar.

Je moet echt een auto huren, en naar flagbeach gaan. Wel van te voren, want toen wij er vorig jaar waren, waren alle auto's op het hele eiland op.

De wind begint meestal tussen 12 en 3 uur te waaien, en neemt dan toe tot 5/6 bft.

Soms komt de wind wat later, en soms waait het de hele dag!
Silver Surfer

Berichten: 235
Antwoord #8 Mei 15, 2006, 03:57:58
edit2Rapporteer  
Ik kom er  net vandaan. Bijna elke dag windkracht 5, 6 of 7 gehad. Ik heb eigenlijk alleen met 11m gevaren. Leuke plek. Werd 's middags wel drukker, omdat dan de wind stabieler is. (Druk=10 a 15 kiters op het water en windsurfers) De spot is niet groot, omdat op de meeste stranden niet gekite mag worden. Natuurgebied, het lijkt Nederland wel.Sommige dagen branding(NO), andere dagen vlak (als de wind 's nachts en overdag noord was). Je kan ook overvaren naar Los Lobos, geloof ik dat het heet. Ik had wel bij de surfshop € 30,- betaald voor de ophaalservice(wordt je als je problemen hebt opgepikt, geldt voor 14 dagen). Als je die nodig hebt en je hebt dit niet betaald, kost het €100,-.
Let wel op het noordelijke rif, voornamelijk als het laag water wordt. Helaas heb ik daar m'n bordje op gesloopt.

Er staat verder op het forum (maandje terug) ook al van alles over. Moet je even zoeken.
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #9 Mei 15, 2006, 03:58:24
edit2Rapporteer  
Oke...

Maaruu... de windsterkte???

En,, mag je ook kiten in de baai voor de hotels?

Mzzl Victor ThumpsUp

Windsterkte 4 tot 6 bft. zie www.flagbeach.com. En kiten in de baai voor de hotels? Ook
zou je het mogen dan zou je het niet willen! Er is daar GEEN plek om een kite op te pompen of op te laten.
Verder liggen er tot 50 meter van het strand alleen maar dikke scherpe stenen. Je moet via een vlonder het wat in. Gewoonweg onmogelijk in de baai midden in corralejo voor kiters
VictorV

Geen avatar

Berichten: 52
Antwoord #10 Mei 15, 2006, 04:03:31
edit2Rapporteer  
Kijk, daar heb ik wat aan.

Dat wordt dan een auto huren..


ThanX!

Mzzzl Victor ThumpsUp
acd

Geen avatar

Berichten: 38
Antwoord #11 Mei 15, 2006, 05:14:51
edit2Rapporteer  
je kan ook met de bus ook geen probleem alleen je moet een stukje lopen en je kan niet naar anders spots als je zou willen terug kan je altijd liften binnen 5 min een lift helemaal top

wakiki here we come
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #12 Mei 16, 2006, 01:21:53
edit2Rapporteer  
Ik ben ook in Corralejo begin augustus als het goed is.  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.