set voor beginners?

WIM

Geen avatar

Mei 15, 2006, 23:10:38
edit2Rapporteer  
SET VOOR STARTERS TOT EXPERT 14-04 om 7:46

Naishkite's type X4 12 en 16 m2.
Inclusief Naish-bar en shiftsysteem

RRD twin-tip board type Humansize contest 36.
Lengte: 1.40
Inclusief boardbag XL 1.50

Kitetrapeze pro-limit type felix pro maat S of L.

Wetsuit, schoenen en evt. kitehelm in div. maten.

Complete set voor: € 950,-

Zie bij 2e hands setjes, een X4 voor starters Huh Huh
Puur bedrog (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley),
slufterhufters.com

Antwoord #1 Mei 16, 2006, 00:32:05
edit2Rapporteer  
Helemaal niet, kan makkelijk een X4 voor beginners, super stabiele kite en voorspelbaar.
boarderbac
Gast
Antwoord #2 Mei 16, 2006, 00:41:54
edit2Rapporteer  
hey,
ik ben ook beginner, en ik vaar ook met X4
is echt nogal prima. als je trouwens eerst met echt spul zonder lift gaat varen, dan kan je na 3 keer kiten gelijk nieuw spul gaan kopen

dus beginners, koop geen beginner kites (tenzij je natuurlijk geld genoeg heb)
diederik

Antwoord #3 Mei 16, 2006, 01:09:20
edit2Rapporteer  
heb het ook geleerd met een oude rhino...is wat meer vallen en opstaan, maar ging idd prima!
Molliebollie

Antwoord #4 Mei 16, 2006, 01:21:40
edit2Rapporteer  
Ik ben het met boarderbac eens. Als je een beginnerskite koopt zul je er snel op uitgekeken zijn. Ik heb dit ook gezien met windsurfen, was na een week uitgekeken op die beginnersplank.
Idefixe

Antwoord #5 Mei 16, 2006, 04:22:42
edit2Rapporteer  
Als je het omschrijft als een beginnersset is het natuurlijk niet helemaal fair... Blijft natuurlijk wel een feit dat als je als beginner ook weer snel uitgekeken raakt op een "trage" toestand. de adverteerder zegt "van beginner tot gevorderde" en uiteindelijk klopt dat wel. Het gaat natuurlijk wel helemaal fout als iemand zo'n setje koopt en ff lekker gaat uitproberen....Maar als je dat met een "echte starters set" zonder les doet is de kans dat het fout gaat ook weer vrij reëel. ( stel je voor: vrijdag starterssetje kopen en nu zaterdag het water op  (grinnik_kitesmiley)  )
Spoon

Antwoord #6 Mei 19, 2006, 21:17:57
edit2Rapporteer  
even dit topic herstarten (anders krijg je weer van dat commentaar  :Smiley ..
Ik heb dus echt geen flauw idee wat ik tussen al die kites en boards zou moeten nemen...

ik ben beginner en heb een cursus gehad. Ben van plan om de vervolgcursus te volgen maar daarna wil ik toch echt voor het echie gaan beginnen. Heb redelijk wat ervaring met powerkiten..Niet supergroot maar een 4,8 vierkante meter...

dus de hamvraag...
wat moet ik in ****naam nemen  Huh
Zo veel spul en recensies...
Zo veel verschillende maten en soorten..

wie wil me helpen?!?...
kan ook mailen  ThumpsUp

Thnx alvast
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.