|
Psychotic
|
En als laatste nog een logotje
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Erg lekker boardje he. En mooie grafics...heb je deze gewoon op het papier er tussen geplakt???? Have fun with it.... Greetings..The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
oz
|
JT, respect man, echt een top look!! Veel bouwuurtjes zeker?! MZZL, OZ.
|
|
|
Psychotic
|
JT, respect man, echt een top look!! Veel bouwuurtjes zeker?! MZZL, OZ. Yep, zitten erg veel uurtjes noeste arbeid in. As winter een rev 2 met isocap erop, ff wat strakker en krasvaster dan DD hoop ik Maar nu eerst varen, het bouwseisoen is afgelopen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Elevation
|
ziet er netjes uit JT, zeker de inserts !!!! durf het bijna niet te zeggen, maar als ik het niet doe doet iemand anders het, de voetbanden.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
Psychotic
|
ziet er netjes uit JT, zeker de inserts !!!! durf het bijna niet te zeggen, maar als ik het niet doe doet iemand anders het, de voetbanden.. (tong_kitesmiley) huh? breed binnen en rond aan de heelside, mis ik iets? (grinnik_kitesmiley) edit, jazeker, hol schijnt aan de heelside te moeten, zelfs na 6 boards weer wat geleerd
|
|
|
|
wouterb
|
naakt is ook sexy, blijkt maar weer. Respect, kerel!
|
|
|
Psychotic
|
had idd daar en bij jou laatste ff gekeken en het aangepast, thnx
|
|
|
Elevation
|
tja, ik ben er ook geen held in, doe het ook vaker goed dan fout, maar morgen moet het toch goed gaan..
|
|
|
lennart
|
duuude jt ziet er supper uit !!!!!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
bloed en bloedmooi vind ik em beats pbt! heel erg strak gemaakt
|
|
|
adrenalin
|
Ik sluit me maar weer bij de rest aan, want hij ziet er inderdaad netjes uit. Mooie houtlook, en zo te zien erg strak afgewerkt Logootjes ook leuk !!
|
|
|
Psychotic
|
bloed en bloedmooi vind ik em beats pbt! heel erg strak gemaakt
whow, Thnx man! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
JT, Tsjesus wat een mooi board...Klasse man!!! Echt een topboard! Respect!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
kun je eens een foto maken van een zijaanzicht vanaf de voetbanden tot aan de tips?
|
|
|
Joosdo
|
Wat een topper!!! Mooie outline en dat eerlijke hout Ben benieuwd naar de vaar review, moet toch zeker lukken deze week toch? mzzl Joost
|
|
|
Psychotic
|
kun je eens een foto maken van een zijaanzicht vanaf de voetbanden tot aan de tips?
bedoel je dit? Niet helemaal zuiver te zien maar je krijgt een idee zo. Als eerste heb ik van boevnaf met een platte kern de gaten voor de inserts gefreest (ja van bovenaf, onder is ie helemaal untouched). Vandaar ook die 11 mm nodig bij de buitenste inserts. Daarnaa is de kern eerst helemaal bol gefreest met de shapetafel, 11 mm tussen de buitenste inserts met 3 mm rails en daarnaa vanaf de positie van de buitenste inserts vlak afgetapt naar 1,5 mm. Vaarreview, zeker na dit weekeinde, en met een beetje mazzel overleeft ie de volgende week ook, dan moet ik hem afstaan aan een of andere kamikaze piloot met kiteloops etc, ben erg benieuwd!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
geef em nou niet aan iemand om te kijken of hij sterk genoeg is. is echt zonde, diegene zal er ook zo op gaan varen, bter doe je zoiets na een half jaartje want geloof me..alles kan stuk! is zonde!
|
|
|
Frits
|
purno
|
|
|
Psychotic
|
geef em nou niet aan iemand om te kijken of hij sterk genoeg is. is echt zonde, diegene zal er ook zo op gaan varen, bter doe je zoiets na een half jaartje want geloof me..alles kan stuk! is zonde!
Zit wat in, toch maar halverwege het seisoen dan
|
|
|
Fré
|
JT, is bijna te mooi om waar te zijn! Truly amazing!!!
|
|
|
|