*** BEKEURING ***

joa
Gast
Antwoord #25 Mei 17, 2006, 04:14:26
edit2Rapporteer  
Die groene milieupolitie gasten sporen echt niet pfffff.......ze dacht mij ff een bekeuring
te gaan uitdelen!
Mooi niet dus,heb gewoon mijn spul ingepakt en niet op die gasten ingegaan.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #26 Mei 17, 2006, 04:17:14
edit2Rapporteer  
bij mij was het gewoon de pollitie die dus wel de boel in beslag nam met nog wat mooie fotos van het zo gennoemde strafbaarefeit en ze mogen het dus wel

Waar was dat Huh
Kreeg een je een bekeuring en hoe lang was je je kitespullen kwijt (angry_kitesmiley)
enrico
Gast
Antwoord #27 Mei 17, 2006, 04:56:17
edit2Rapporteer  
ik kon lullen watik wou maar ik trok een het kortste eind ze moesten nu maar eens een daat stellen ik heb het nog aangevochten maar je trekt toch aan het kortste eind oja dat zeiden ze ook nog mocht ik om wat voor rede nog een keer worden aangehouden met kiten wordt het inbeslag gennomen.jaja ze weeten het wel te vertellen net of je heel wat hebt gedaan
Lord of the Boards

Antwoord #28 Mei 17, 2006, 05:06:54
edit2Rapporteer  
Het is inderdaad net of je een crimineel bent, terwijl je gewoon aan het recreeren bent. Als je 2 keer wordt betrapt met een hond op een plek waar geen honden mogen komen, wordt je hond dan ook in beslag genomen? Als je 2 keer fout parkeert, wordt je auto dan in beslag genomen?

Ze overdrijven het altijd zo. Alsof een bekeruing niet genoeg straf is.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #29 Mei 17, 2006, 05:41:26
edit2Rapporteer  
ik kon lullen watik wou maar ik trok een het kortste eind ze moesten nu maar eens een daat stellen ik heb het nog aangevochten maar je trekt toch aan het kortste eind oja dat zeiden ze ook nog mocht ik om wat voor rede nog een keer worden aangehouden met kiten wordt het inbeslag gennomen.jaja ze weeten het wel te vertellen net of je heel wat hebt gedaan

Welke lokatie was dat???
enrico
Gast
Antwoord #30 Mei 17, 2006, 23:41:47
edit2Rapporteer  
dat was in hindeloopen
MasterWurm

Antwoord #31 Mei 18, 2006, 06:11:13
edit2Rapporteer  
Daar heb ik laatst nog gekite, dat mag daar gewoon toch?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.