Film van kiten in de storm vandaag @ Brouwersdam

Flakkee-John

Mei 20, 2006, 04:27:13
edit2Rapporteer  
Yoo guys

Toch vandaag het water opgeweest in oldschool en history gear namelijk de Naish ARX 5meter.

Wilden toch het water op en dan maar de oude gear mee naar het strand

Was echt knetteren op Brouwersdam. gemeten variabele knopen tussen de 30 en 44 knopen als uitschieters.

Aan het einde toch de torch8 nog mee het water op maar boven de 40knopen werd je gewoon uit je voetbanden en over je board getrokken.

Maar de Flakkee-locals zijn geweest ThumpsUp (up_kitesmiley

check de film. http://www.flakkee-locals.nl/Film.htm

Weinig hoge sprongen met de arx5. Later met de torch 8 niet gefilmd, omdat we maar met z'n 2en meer waren.
efgeha

Antwoord #1 Mei 20, 2006, 04:36:21
edit2Rapporteer  
Volgens mij een AR 3,5 ???? check de skull.....
De ARX kwam het jaar daarna....

Anyway hebben jullie wel lekker gevaren, terwijl anderen (ik) aan het werk waren.

Morgen dan maar.......

En blijf die filmpjes plaatsen, dat is inspiratie voor een hoop anderen...
Flakkee-John

Antwoord #2 Mei 20, 2006, 04:37:36
edit2Rapporteer  

Anyway hebben jullie wel lekker gevaren, terwijl anderen (ik) aan het werk waren.

Morgen dan maar.......

Idd je hebt gelijk is de ar 3,5 heb ff nagekeken

foutje

efgeha

Antwoord #3 Mei 20, 2006, 04:44:02
edit2Rapporteer  

Morgen dan maar.......

Idd je hebt gelijk is de ar 3,5 heb ff nagekeken

foutje

Kan de beste overkomen, en is bovendien helemaal niet relevant van  mij om het te melden, het gaat natuurlijk om het varen.....  Welke maat is het eigenlijk, de 5,4 misschien??

Daar hebben er toch een hoop mee leren kiten toen!
¦Tim¦

Antwoord #4 Mei 20, 2006, 04:54:50
edit2Rapporteer  
welk deel zat je van brouwersdam ?

in het begin bij de rode container???

wel vet dat je in dit weer gewoon doorzet en gaat kiten!

respect
Flakkee-John

Antwoord #5 Mei 20, 2006, 05:07:21
edit2Rapporteer  
Was idd aan het begin van de Brouwersdam bij hefty voor. Beslissing is nu zekrs gevallen voor die ene dag in het jaar gaan we een kleintje erbij kopen
Gj

Antwoord #6 Mei 20, 2006, 05:10:15
edit2Rapporteer  
naja .ik kan he mniet zien kan je me link geven zodat ik hem kan downloaden misschien? ben namelijk wel benieuwd
¦Tim¦

Antwoord #7 Mei 20, 2006, 05:10:27
edit2Rapporteer  
super handig natuurlijk je koopt zo'n kite maar een keer want je gebruikt em toch bijna nooit:P
Merc
Gast
Antwoord #8 Mei 20, 2006, 05:17:12
edit2Rapporteer  
super handig natuurlijk je koopt zo'n kite maar een keer want je gebruikt em toch bijna nooit:P

Je kunt je vrienden daarmee leuk leren vliegeren. Leuk spele ding. Ik heb sinds kort ook een 5.
plaaggeest

Antwoord #9 Mei 20, 2006, 05:26:46
edit2Rapporteer  
Op zich wel leuk fimpje! Maar echt hoog sprongen jullie niet met die ar3.5 Je stond in ieder geval al wel flink overpowered zo te zien!!  Had het wel willen zien met die torch 8m! Respect dat je toch gegaan bent!
Naish........what else???

Antwoord #10 Mei 20, 2006, 05:37:50
edit2Rapporteer  
Vandaag op Slufter niemand? Lekker ff met de Torch2 8 raggen, tering wat een beest van een kite, boven de 34/35 knopen moet je de kite te veel depoweren en spring je lekker meer!
Zal ff kijken of ik het filmpje van vandaag on-line kan krijgen!
Flakkee-John

Antwoord #11 Mei 20, 2006, 05:38:45
edit2Rapporteer  
Op zich wel leuk fimpje! Maar echt hoog sprongen jullie niet met die ar3.5 Je stond in ieder geval al wel flink overpowered zo te zien!! Had het wel willen zien met die torch 8m! Respect dat je toch gegaan bent!

Zoals ik al zei als je met die (ouwe)naish vaart merk je pas weer hoeveel verschil er in een aantal jaar door ontwikkelen qua kites zit. We vaarden die naish echt overpowerd met de depower helemaal aangetrokken.

Uit veiligheidsoverwegingen en een camera van tig pleuri hebben we deze opgeruimd toen we met z'n 2 over waren.
Ik ga niet overdrijven maar die torch uiteraard dik overpowerd ging echt mega hoog.

plaaggeest

Antwoord #12 Mei 20, 2006, 05:48:20
edit2Rapporteer  
Ja inderdd dat snap ik! Er is heel wat veranderd in het kitewereldje afgelopen jaren! Wel respect dat je met dit weer nog met een 8m torch het water op gaat! Je hebt wel een aantal vlieglesjes gehad vandaag!:)  Alleen jammer dat het niet op de video staat..was nog mooier geweest natuurlijk!
THEGREEN

Antwoord #13 Mei 20, 2006, 23:59:54
edit2Rapporteer  
Ik heb ook al een keertje met storm gekite 35-40 knopen (ook een oldtimer 4,5 m2) maar echt lekker kiten is het niet... Trouwens wel een vet flimpje!
¦Tim¦

Antwoord #14 Mei 21, 2006, 00:05:14
edit2Rapporteer  
pff vandaag op ut strand vette shit maar we hadden een 9 meter bij en die was te groot :'(
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.