Catapult waist trapeze

Gpostema

Berichten: 267
Mei 20, 2006, 20:30:02
edit2Rapporteer  
Even een vraagje.. Zijn er mensen die met dit harnas varen. Ik zit eraan te denken om er 1 te halen. Ik heb nu een PL waist L, maar die is te groot en ik word een beetje gek van die haak tussen mijn ribben. Ik zit niet heel ruim, moet ook nog een suit, en deze trapeze is goed te betalen, alleen wil ik dus even weten wat de ervaringen er mee zijn. Omdat het voor mij lastig wordt om het harnas ergens te passen zou ik graag wat advies willen over de maat. Ik ben zelf 1.86 m en 65 kilo dus vrij tenger. Misschien dat er iemand is die er mee vaart en uit zijn eigen postuur gezien, wat advies kan geven over de maat die ik moet hebben. Ik weet dat het niet alles is om zomaar wat te bestellen, maar ik kan niet anders ivm vervoer enz. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen

Greetz Gerben en alvast bedankt
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.