Stopper bal Slingshotbar

Tommassi

Berichten: 13
Mei 25, 2006, 16:21:06
edit2Rapporteer  
Hallo,

Hoe ver hang ik best mijn stopper bal op mijn stuurlijn van mijn slingshotbar?

Greetz

Tommassi
Snap er nix van...

Berichten: 76
Antwoord #1 Mei 25, 2006, 16:26:46
edit2Rapporteer  
1x de lengte van je kite.
danielvandrunen

Geen avatar

Berichten: 54
Antwoord #2 Mei 25, 2006, 16:39:00
edit2Rapporteer  
waar koop je die stopperballs los? iik wil er een voor mn waroo
Snap er nix van...

Berichten: 76
Antwoord #3 Mei 25, 2006, 16:46:55
edit2Rapporteer  
De meeste (kite)winkels kunnen een stopperbal gewoon bestellen.
Dennis B
Gast
Antwoord #4 Mei 25, 2006, 16:48:17
edit2Rapporteer  
Volgens mij kun je die accessoires online kopen..

Ik zou hem trouwens minimaal anderhalf x de spanwijdte van kite aan de stuurlijn vastmaken.
1x de lengte is zeker niet voldoende om de kite volledig te depoweren daarbij zal hij zo vaak spinnen dat je zeker naar de kant moet om de boel weer vliegklaar te krijgen..
Tommassi

Berichten: 13
Antwoord #5 Mei 25, 2006, 17:10:32
edit2Rapporteer  
Ok thx voor info.

Voor het moment hangt hij nog niet ver genoeg en ga het aanpassen.

Indien je chickenloop getrokken hebt in het water. Is het dan nog mogelijk om naar je bar te zwemmen en je chickenloop te herstellen + kite te relaunchen  Huh
Of mag je zwemmen naar de kant  ThumpDown?

Greetz

Tommassi
deboeman
Gast
Antwoord #6 Mei 25, 2006, 17:13:18
edit2Rapporteer  
de regel is

Minimaal 1 keer de lengte van je Leading Edge, en dit is gegarandeerd voldoende ....want als de overblijvende 3 lijnen niet op spanning komen ( en ook niet kunnnen komen ) heb je geen druk meer.


Dennis B
Gast
Antwoord #7 Mei 25, 2006, 17:20:49
edit2Rapporteer  
Tis mogelijk Grin Gewoon tellen hoe vaak je kite in het rond draait en de bar ook die kant op draaien.

Als je de safetyleash aan de rechterstuurlijn hebt zitten, draait de kite rechtsom, dus mot je de bar ook rechtsom draaien.

Je bar binnenhalen via de leashlijn daarna onder begeleiding je leashlijn weer laten vieren.
Dat is altijd een spannend moment, kies de juiste tijd om dit te doen (veilige ruimte om je heen) en zorg ervoor dat je alert bent om alsnog te releasen, just in case.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.