Bril kwijt op Schellinkhout, wie gevonden ???????

Haring High Richardt

Mei 25, 2006, 19:50:43
edit2Rapporteer  
Hallo gasten

Afgelopen zaterdag met kiten mijn bril kwijtgeraakt.

Het was een prachtige dag met harde wind tot 7bfr. Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan windsurfen of kiten. Windsurfen met deze harde wind is een stuk veiliger dan kiten. Ik heb toen (verkeerd) gekozen voor kiten

Bij het kiten sprong ik op een gegeven moment behoorlijk (te) hoog en bij de landing op het water viel ik verkeerd .  (angry_kitesmiley)
Ik viel plat met mijn rechterkant op het water en dacht daarna dat mijn long kapot was. Ik kon even geen normaal adem meer halen
Hierbij kneusde ik mijn ribben, sprong er een ader in mijn oog en was mijn rechter been blauw.

Ben dus voorlopig geblesseerd (baal als een stekker) ThumpDown

Ook was ik mijn sportbril kwijt helaas. ThumpDown

Mocht je dus een sportbril tegen komen die op de bodem ligt neem hem dan mee en ik lees het wel op het forum. Het gebeurde aan de rechterkant van het Ijselmeer.
Er wordt hier ook wel les gegeven voor kiters

Voor de vinder heb ik een kratje Bier koud staan  YeSS YeSS YeSS
Dit is weer eens wat anders dan een boardje kwijt of verloren

Gr Haring Harrie

Ps De volgende keer ga ik maar weer windsurfen wat een stuk veiliger en relaxter is  Joepie Joepie
pierre

Antwoord #1 Mei 25, 2006, 19:55:00
edit2Rapporteer  
ook op schellinkwood met schoentjes kite tegenwoordig.....
schijnt glas op de bodem te liggen... 

Is jammer gast zal me ogen open houden als ik daar weer aant varen ben..
greetz
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #2 Mei 25, 2006, 21:09:53
edit2Rapporteer  
Haring Harrie ,laat je toch niet afschrikken door een ongelukje ,Met windsurfen heb ik ook een keer mijn ribben gebroken ..shit happens ..volgende keer gewoon weer kiten ,En je bril gewoon een keer als het goed weer is even zoeken,Het is daar ondiep dus je heb nog kans dat je hem vind..
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 Mei 26, 2006, 00:07:08
edit2Rapporteer  
Forrgetttit (huilen_kitesmiley)Zwafra die bril vind ie never nooit meer terug..ennehh Haring Harrie kan dr alleen maar van opknappen hahaha Joepie. Heb van z'n zus gehoord dat ie er een stuk van opgeknapt is.. (grinnik_kitesmiley)
siemme

Antwoord #4 Mei 26, 2006, 03:59:40
edit2Rapporteer  
Mischien dat ie wel aanspoelt op schellink beach
Susan

Antwoord #5 Mei 26, 2006, 17:51:44
edit2Rapporteer  
geen bril gezien.. alleen een waterdicht horloge, die ligt inmiddels in de kar...(dat gele ding waar ze lekkere dingetjes verkopen;))
lennart

Antwoord #6 Mei 27, 2006, 00:06:24
edit2Rapporteer  
glas op de boden :|
Haring High Richardt

Antwoord #7 Mei 27, 2006, 01:27:03
edit2Rapporteer  
Het is geen glas maar kunststof glazen ListenToMe

Las op een ander forum dat iemand ook op Schellinkhout zijn contactlenzen kwijt was geraakt.

Loofde tevens een kratje bier voor de eerlijke vinder. YeSS YeSS

Als je beetje mazzel heb dan verdien je zo 2 kratjes bier. ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #8 Mei 28, 2006, 23:29:02
edit2Rapporteer  
Ik was er vandaag (zondag) met teiger en ben helemaal kapot van het opgooien en neerhalen van de kites.

Je kan beter varen dan an de kant te zitten, wat is dat vermoeiend met al die kites die de lucht in willen.

Er was zelfs een duitser die was gaan varen met een 18 meter ongelofelijk !!!!!!!!

PS mijn krat bier staat nog steeds koud want niemand heeft wat gevonden, blijf zoeken want wie zoekt zal vinden 
Passie

Antwoord #9 Mei 28, 2006, 23:34:00
edit2Rapporteer  
ik heb een contact les gevonden, Ik ging er per ongeluk ops taan, en ik denk. he een contact lens
Haring High Richardt

Antwoord #10 Mei 28, 2006, 23:53:08
edit2Rapporteer  
helaas geen pils   ListenToMe
Keut Local, niet ingelogd
Gast
Antwoord #11 Mei 29, 2006, 00:19:34
edit2Rapporteer  
In andijk/medemblik zijn ze nog steeds op zoek naar die duitse zeilcoach die van de week overboord is geslagen...Toch geen prettige gedachte dat er iemand in de hoek andijk/medemblik moeten liggen terwijl je daar aan het kitesurfen bent...

Mark
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #12 Mei 29, 2006, 01:07:03
edit2Rapporteer  
Ik geloof dat hij sinds vrijdag vermist wordt ,en na drie dagen komt het slachtoffer weer even boven drijven ,dus vanaf morgen heb je kans dat je hem ziet drijven...Overgens voor de familie is het wel belangrijk dat hij spoedig gevonden wordt ThumpDown
De windvoorspelling is de hele week N/W dus het zal nu wel druk worden op het kleine meertje...
THEGREEN

Antwoord #13 Mei 29, 2006, 01:45:55
edit2Rapporteer  
Lijkt me geen fijne gedachte, he een lijk  ThumpDown ThumpDown En de kans is heel groot dat het lijk aanspoelt op andijk....  ThumpDown ThumpDown
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #14 Mei 29, 2006, 06:25:48
edit2Rapporteer  
das balen van je bril ik gebruik de lenzen van nike sinds kort met kiten en ben er zeer te spreken over heb nu van de brillen zaak een paar setjes mee gekregen dus dat scheelt weer poen.
Haring High Richardt

Antwoord #15 Mei 29, 2006, 23:59:19
edit2Rapporteer  
zit jij nog niet op fano nash kiter??????????
siemme

Antwoord #16 Mei 30, 2006, 00:05:05
edit2Rapporteer  
nee is mischien niet fijn als je een lijk tegenkomt als je lekker aan het varen bent maar dan kan je wel bellen dat je m heb gevonden zou voor de familie van die man mischien ook wel fijn zijn.
Nino

Antwoord #17 Mei 30, 2006, 02:16:20
edit2Rapporteer  
Stoer verhaal!
Susan

Antwoord #18 Mei 30, 2006, 02:23:32
edit2Rapporteer  
woow das ff wat anders dan een bril! :S:S
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.