north dragon 134x38 (2005) of fanatic skyrider 138x37 (2004)

lomansjf
Gast
Mei 25, 2006, 19:59:18
edit2Rapporteer  
Hoi Kiters,

Ik zit te twijfelen tussen deze twee boardjes.Welke lijkt het meest geschikt voor mij?Het zou mooi zijn als iemand toevallig op beide boardjes heeft gevaren en de verschillen kan aangeven met name met betrekking tot; aan de wind varen, makkelijk planeren, makkelijk, vergevingsgezind varen en degelijke constructie.

Ik weeg 72kg en heb een aantal keer op een rrd van 1.60m gestaan van een vriend (na 5 daagjes kan ik zo 10 meter varen).Ik kan aardig surfen en zeer goed snowboarden.

Iik wil een boardje kopen waar ik gezien mijn geringe kite-ervaring ( ik leer wel redelijk snel) toch op weg kan varen (na niet al te lange tijd) (eventueel na wat langer worstelen dan op een echt grote plank), en ik ook lang op kan doorvaren.Is het verschil tussen de vergevingsgezindheid van beide boardjes erg groot en wat betrefd de andere bovengenoemde eigenschappen. Maakt 4cm verschil tussende boards erg veel uit in bovengenoemde eigenschappen?

Alvast erg bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!!!!!

Greetz,
Job
Ian

Berichten: 219
Antwoord #1 Mei 26, 2006, 00:04:02
edit2Rapporteer  
Lengte is minder belangrijk dan breedte, het draait om oppervlakte.
Het zijn allebei prima boards gezien jou verwachtingspatroon.

Echter die dragon 2005 heeft waarschijnlijk flextips en daardoor iets meer pop dan de fantic,  nu nog niet heel belangrijk voor je. Verder vind ik de North footpads uit 2005 beter zitten de fanatic 2004, dat is wel erg belangrijk vind ik.

Scheelt het veel in de prijs?



kuik73
Gast
Antwoord #2 Mei 26, 2006, 04:35:12
edit2Rapporteer  
hai, bij euro fun centre in rotterdam jan je de Skyrider 2005 van 1,38 m krijgen voor 400 euro... goeie deal, fantastisch boardje!  ThumpsUp

misschien wat voor jou!
Bassie

Geen avatar

Berichten: 42
Antwoord #3 Mei 29, 2006, 15:34:26
edit2Rapporteer  
dragon M is een fijn board, ook met geringe ervaring omdat die vrij stabiel loopt door zijn iets langere lengte. breed inzetbaar voor 16 tot 10m kite. Ik was er erg blij mee en andere mensen die 'm een keer getest hebben vonden 'm ook erg fijn.

b
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.