verschil best yarga en yarga pro

beavis
Gast
Mei 27, 2006, 05:56:32
edit2Rapporteer  
allo
ben van plan ne best te kopen
ma wa is nu et grote verschil tss de best yarga en yarga pro
thx n greets
 Huh
Steph

Antwoord #1 Mei 27, 2006, 06:17:53
edit2Rapporteer  
Ik heb nog niet met de Yarga Pro gevaren behalve 1 die onwijs naar links trekt, dus daar zeg ik niks over. Dus over de vliegeigenschappen kan ik geen verschil uitten.

Het profiel van de pro is compleet anders als die van de gewone yarga. De gewone heeft een dikke leading edge en bredere tips. De pro heeft een leading edge die grotendeels verstevigd is met Cuben Fiber en de wingtips zijn ook uit cuben fiber. De LE van de Pro is dus ook heel erg dun en uit veel steviger materiaal.
diederik

Antwoord #2 Mei 27, 2006, 06:19:15
edit2Rapporteer  
hier butthead!!!

verschil is het materiaal waarvan de wingtips, struts en leading edge van gemaakt zijn, nml. cuban fibre schijnt duurzamer en stugger te zijn waardoor de diameter van de leading edge en de struts verminderd is, wat resulteerd in minder luchtweerstand. De kite zal dus iets sneller draaien en vliegen, maar de verschillen met 2005 zijn op duurzaamheid en afwerking na volgens mij minimaal. Ook het nieuwe materiaal moet zich qua duurzaamheid nog bewijzen natuurlijk!

Latex
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.