garantie

robbb
Gast
Mei 29, 2006, 20:24:34
edit2Rapporteer  
Het argument dat men hier altijd gebruikt om vooral niet n Duitsland te kopen is de zgn garantie, surprise surprise maakt geen hol uit of je het nu in Duitsland koopt of in ons oranje gekleurde landje.

Op het moment dat je met je kite terug gaat naar de winkel krijg je de enorm slimme vraag wat je er mee hebt gedaan "ik heb het in de fik gestoke nou goed' om vervolgens zonder enig bevredigend resultaat huiswaarts te keren.

Hou overduidelijk het soms ook is dat het hier echt een fabrieksfout betreft, je trekt als consument altijd of tenminste bijna altijd aan het kortste eind.
Dus dat wetende is mijn advies om gewoon naar de shop te gaan met de laagste prijs, als dat bij onze Oosterburen is so be it, want die zgn garantie is in de meeste gevallen een utopie.

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Mei 29, 2006, 20:33:29
edit2Rapporteer  
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat die Duitsers wel garantie bieden ThumpsUp Tenslotte hebben ze hun naam hoog te houden en begrijpen ze meer dan welke winkel ook de PR van het internet ThumpsUp
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #2 Mei 29, 2006, 21:29:39
edit2Rapporteer  
Ook vind ik de service van de nederlandse dealers niet goed , ik heb een 2005 f.one kite en de 5e lijn is doorgesleten... Denk je dat ik na 3 week al een nieuwe lijn heb? Nee hoor wel een verkeerde lijn per post gekregen. Nu maar F.one nederland gemaild maar nog geen reaktie.
Over een paar dagen probeer ik morethanboards in duitsland en dan ben ik benieuwd of hun wel met de juiste lijn op de proppen komen...
Hifly
Gast
Antwoord #3 Mei 30, 2006, 00:23:32
edit2Rapporteer  
0031 06 44 77 07 23 ( Danny ) of 0031 06 21 59 06 84 5 Rolf ) ...mobile nummers zaakvoerders F-one ...Succes  loser
Hifly
Gast
Antwoord #4 Mei 30, 2006, 00:25:11
edit2Rapporteer  
0031 06 44 77 07 23 ( Danny ) of 0031 06 21 59 06 84 ( Rolf ) ...mobile nummers zaakvoerders F-one ...Succes  loser
zagy

Berichten: 804
Antwoord #5 Mei 30, 2006, 00:59:30
edit2Rapporteer  
robb, wat lul je nou man, ik heb tot nu toe 4 boardjes gebroken en 1 kite doormidden. En nog nooit heb ik langer dan 2 weken hoeven wachten totdat ik een nieuwe had.
Ik ben nu een goede klant bij ze, maar de eerst keer had ik nog niet zoveel gekocht bij die zaak en kreeg ik toch al topservice.
Voor het geval je wil weten welke zaak, ergens in harderwijk met een testcentrum op horst.
Dieter

Berichten: 154
Antwoord #6 Mei 30, 2006, 01:34:15
edit2Rapporteer  
totaal geen klachten over North waarvan ik zonder enig probleem een nieuwe plank en een nieuwe kite heb gekregen na dat ze kapot waren.
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #7 Mei 30, 2006, 02:06:44
edit2Rapporteer  
Gaap, gaap!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #8 Mei 30, 2006, 02:14:10
edit2Rapporteer  
Ik heb een tijdje Bananen van dichtbij gestudeerd.

We hadden de plantage in 10 gedeeltes ingedeeld, dat deden we omdat we gingen onderzoeken wat voor invloed water op een Bananenboom heeft.

En wat bleek, in proefvak 4 en 5 groeiden de Bananen erg goed, na berekenen van de hoeveelheid water wat in proefvak 4 en 5 aan de Bananenbomen geven werdt konden wij de conclusie trekken dat je een Bananenboom genoeg water moet geven voor een uiteindelijk goed resultaat.

De Bananen in proefvak 4 en 5 waren mooi geel en flink krom, ook zaten er gemiddelt 11 a 12 Bananen meer aan een tros dan bij de andere proefvakken.

Dus kan je meer Bananen in de hal gooien, mits je goenoeg water geeft natuurlijk.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.