Verbod Gemeente Huizen

NKV-Huizen
Gast
Juni 02, 2006, 16:31:21
edit2Rapporteer  
"Aan alle Kitesurfers,

vooralsnog is het verboden te kiten in de hele gemeente huizen, dus ook op deze spot. De NKV is in gesprek met de gemeente voor het opengooien van eventuele kite locaties, echter, tot die tijd blijft het helaas verboden.

Diegene die hier toch kiten riskeren de kans om de goodwill tot overleg van de gemeente te verspelen, wat zal eindigen in een blijvend kite verbod in de gemeente huizen, waarmee ze het dus voor zichzelf en anderen zwaar verknallen. 

Bij problemen wordt direct de Politie ingeschakelt, en zal de spot in Huizen verboden blijven.

Ga AUB niet de discussie aan met de politie en/of strandwachten ! Deze handhaven gewoon het uitgezette beleid.

Mvg,
NKV
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Juni 02, 2006, 16:34:18
edit2Rapporteer  
nu hoorde ik dat de stichtse brug weer blaricum was dus daar mogen we wel weer en hoe zit het nou met de andere kant van de snelweg waar ze de laatste tijd veel bezig zijn .
Mike_Witte
Gast
Antwoord #2 Juni 02, 2006, 16:46:10
edit2Rapporteer  
Klopt... de stichtse brug word het zo ver ik weet gedoogd. Let er wel even op dat je daar buiten de boeienlijnen blijft, deze liggen ongeveer 3-5 meter uit de kant, dus een groot probleem kan het niet zijn.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Juni 02, 2006, 18:20:28
edit2Rapporteer  
Er lopen nu 2 onderwerpen over het zelfde vraagstuk..
Misschien moeten we er eentje sluiten want anders moet ik alles 2x typen..
Zie mijn reactie in het onderwerp van Slis.
En ja Naish kiter (pimploser_kitesmiley)Bij stichtsebrug wordt het gedoogd en de andere kant van de A27 ziet er heel verleidelijk uit Joepie (wendy_kitesmiley)strak water, wind, en alles voor jezelf  ThumpsUp maar volgens mij is het een natuur gebied en met die groenen ridders wil je geen gezeik ListenToMe !x met een schuinoog naar het rietkraag kijken en je hebt je 1e bekeuring al binnen schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.