Hallo,
Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte kite. heb al een paar kites kunnen testen, maar de perfecte kite heb ik nog niet gevonden.
Vaar zelf Rhino4 8/12/16. maar deze zullen vervangen worden. Maar wat is de perfecte opvolger?
Ik zoek een kite die nog hoger vliegt als de R4. Heb de Vegas6 al getest, maar deze gaat niet hoger, maar je boog is groter en je land met een veel hogere snelheid. Reslutaat, dat er dus minder marge voor fouten zijn bij de landing. En je land een stuk meer downwind, resultaat dat je dus weer een eind moet hoogte lopen voordat je weer een sprong kan maken.
De een zegt, dan is de Octane echt iets voor jou, de ander zegt, nee, de Fuel springt hoger dan de Octane, de Octane springt net als de vegas met een grote boog.
Weer een ander zegt, dan moet je de Torch hebben, waarop een ander zegt, dat de raven weer veel hoger springt
Ik weet het niet meer. ik kan ze niet allemaal testen...vandaag op KBO kon je ook niet echt testen (angry_kitesmiley)
Wie kent deze kites? Ik zoek dus een kite die super hoog springt, wake-style zoals de Torch(en misschien Fuel), toch ook in de golven speelt ppffff
Wat denken jullie dat voor mij geschikt is?
Weeg 78 kilo en vaar de Demon 125
many tnxx