Reddingsbrigade

StevenHill

Berichten: 261
Juni 06, 2006, 16:41:48
edit2Rapporteer  
Gisteren bij noordenwind minstens 3 kiters teruggehaald op Slufter.
Enkele kiters waren bezig terwijl zij nog in het leerstadium waren.
Ik neem aan dat deze mensen niet bekend waren met de omstandigheden op Slufter want anders denk ik niet dat deze zo´n risico genomen zouden hebben.
Ook heb ik een man nog geholpen met het normaal aanknopen van zijn lijnen en deze ook gewezen op de gevaren van deze niet leerlingenspot!! De man zou les hebben gehad, maar zoals deze zijn lijnen letterlijk geknoopt had was echt drama.
Mensen, om de sport toegankelijk te houden en de mogelijkheid te houden om deze in Nederland te beoefenen en dus niet verboden gaat worden:
Zorg dat je goed les hebt gehad.
Weet op welke spot je kan oefenen! Ga niet zomaar ergens kiten!
Als je iets niet zeker weet, vraag het iemand anders!
 loser ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Juni 06, 2006, 16:46:11
edit2Rapporteer  
Goede actie Stayfan  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Leon aero2
Gast
Antwoord #2 Juni 07, 2006, 02:18:32
edit2Rapporteer  
Typisch Stayfan, heb toen ook een Duitser van het water gehaald.

A: Ze leren het nooit
B: Heb respect voor je posting, maar om er nu een Topic van te maken helpt helaas niks
want ze leren het nooit.

Begrijp me niet verkeerd het is een goede actie van je, maar je ziet ze gewoon lessen op de Slufter met Noord. T, zou raar zijn als we is niet iemand uit het water halen hahaha.

Triest toch eigenlijk.


StevenHill

Berichten: 261
Antwoord #3 Juni 07, 2006, 02:56:41
edit2Rapporteer  
Ik hoop alleen dat door dit soort stomme actie onze sport niet verboden wordt (shame_kitesmiley)
SuzieQ

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #4 Juni 07, 2006, 05:01:14
edit2Rapporteer  
Eigenlijk zou er nooit iemand moeten kiten bij de slufter als het noordenwind is. Dan gaat het altijd fout daar. We zaten te denken aan een bordje te plaatsen 'verboden te kiten met noordenwind' ten behoeve van het behouden van de spot  .
Lebowski

Berichten: 65
Antwoord #5 Juni 07, 2006, 05:49:11
edit2Rapporteer  
Eigenlijk zou er nooit iemand moeten kiten bij de slufter als het noordenwind is. Dan gaat het altijd fout daar. We zaten te denken aan een bordje te plaatsen 'verboden te kiten met noordenwind' ten behoeve van het behouden van de spot .

voeg daar maar zuidoost en oost aan toe. zijn we gelijk klaar.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.