verbranden op het water

Erik

Geen avatar

Berichten: 126
Antwoord #25 Juni 08, 2006, 05:27:29
edit2Rapporteer  
ik heb een hele goede zonnebrand thuis weet niet zo hoe die heet (school) zal het thuis even opzoeken en dan 15 min voor je het water opgaat even smeren en dan ben je de hele dag veilig zelfs ik (als ik 10 min bezig ben in de zon ben ik al een kreeft)


P20 zeker ??
Gebruik ik ook en geen last meer. 1x smeren en de hele dag profijt.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

http://www.nutrivital.nl/images/pdf_bestanden/p20_fld.pdf
Steph

Berichten: 467
Antwoord #26 Juni 08, 2006, 06:25:42
edit2Rapporteer  
Dit gebruik ik elke dag. 3% Titanium dioxide. Werkt als een gek.

http://www.amazon.com/gp/product/B00027DC38/002-6157504-9448868?v=glance&n=3760901
Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #27 Juni 08, 2006, 14:09:30
edit2Rapporteer  
Ik weet niet meer hoe het spul heet, maar ik heb voordat ik naar de Canarische weilanden ben vertrokken vorige keer een speciaal flesje zonnebrand bij Hart Beach scheveningen gekocht.
Ik weet niet of ze het nog verkopen. Het was factor 35, zweet en zoutwater proof en werkte prima! Het wordt voornamelijk door (water)sporters gebruikt omdat het ook zo goed blijft zitten. Het was een wit dun knijpflesje, in een bruin kartonnen doosje.

Succes
Claudia

Berichten: 502
Antwoord #28 Juni 08, 2006, 15:01:51
edit2Rapporteer  
haha, die Pat. Wat grappig dat een man zoiets weet....Denk idd dat er genoeg zonnebrandcreme's zijn met hoge factor en als je extra watervast neemt dan loopt het ook niet zo snel in je ogen. Een gewone loopt inderdaad meteen uit. Misschien kan je ook een petje op doen tijdens het varen...scheelt ook weer, mocht je in de zon kijken dan. Tegen de reflectie van de zon in het water heeft dat weinig zin.
GJ1971
Gast
Antwoord #29 Juni 08, 2006, 18:06:19
edit2Rapporteer  
P20 gebruiken kost wat meer maar werkt als een dolle....maar de beste tip staat er al een paar keer tussen, gelijk als je uit bed komt je insmeren en dan in laten trekken...enne effe wachten voordat je de zon in gaat....middel wat goed werkt in Banana boat Sports (paarse tube, factor 50) maar in europa nog niet gezien...boehoee
jeroendejonge

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #30 Juni 09, 2006, 05:00:16
edit2Rapporteer  
Laatste keer dat ik naar egypte ben geweest. Heb ik aan boord ultrasun gekocht. See attachment. Als je van huis gaat opsmeren en je kunt de gehele dag in de zon zonder bang te hoeven zijn dat je verbrand. Andere waterproof zonnebrand is zo weg bij kitesurfen. Vraag me niet hoe het werkt maar dit werkt echt

BTW stikt wel
pat2006
Gast
Antwoord #31 Juni 09, 2006, 21:16:02
edit2Rapporteer  
haha, die Pat. Wat grappig dat een man zoiets weet....

yeah,

Ik lees weleens van die 'magazines' bij de tandarts weet je :-)  Glossy, Flair etc....... steek je weleens wat van op.

Maarre aussies die kijken de meeste west europianen meewarig aan als ze 'lekker' op het strand gaan bakken, na wat uitleg ga je hun wel begrijpen.

anyway, fijn weekend (allemaal)

Pat

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.