Goeie beschrijving / filmpje online te vinden over waterstarten ?

Hopster
Gast
Juni 07, 2006, 21:47:36
edit2Rapporteer  
Vraagje:

weet iemand een goeie beschrijving / filmpje online te vinden over hoe te waterstarten ? (met 5th line)
Kan er niet zo veel meer van herinneren van mn lesje van vorig jaar namelijk..

Kiten op het strand en een beetje loskomen lukt wel aardig maar wil eerst kunnen waterstarten voor ik de zee op ga eigenlijk.. lijkt me wel verstandig.

Vast bedankt!
Mike_Purmerend
Gast
Antwoord #1 Juni 07, 2006, 21:53:00
edit2Rapporteer  
In kitesurfmagezine (de nieuwe) staat het wel duidelijk beschreven. Anders gewoon nog ff een opfris cursusje nemen om het onder leiding van instructeur een paar keer te oefenen. Succes ThumpsUp
globe

Antwoord #2 Juni 07, 2006, 21:53:44
edit2Rapporteer  
http://www.northkites.com/zms/content/e140/e586/e590/e2171/e2211/5e_nose_down_relaunch_ger.pdf
-Cedric-
Gast
Antwoord #3 Juni 07, 2006, 22:05:37
edit2Rapporteer  
Op www.kitefilm.com ==> Downloads ==> trick of the week, staan veel instructiefilmjes waarvan je veel kan leren, na mijn lessen heb ik mijn waterstart hier ook verder door geleerd en nu lukt hij perfect. Ik dacht ook dat het heel lang ging duren eerdat ik kon waterstarten in het begin omdat het gewoon niet lukte. Maar kijk dit filmje en onthoud de dingen die er worden gezegd (kijk het meerdere keren) en de volgende keer dat je het probeert zal het eerst nog wat aanpassen zijn maar na wat oefenen lukt het vanzeff !! succes!!
-Cedric-
Gast
Antwoord #4 Juni 07, 2006, 22:06:33
edit2Rapporteer  
Bedoel je nu eigenlijk waterstarten of het herstarten van je kite?

grts
Molliebollie

Antwoord #5 Juni 07, 2006, 23:37:35
edit2Rapporteer  
Ik denk dat relaunchen bedoelt wordt.
-Cedric-
Gast
Antwoord #6 Juni 07, 2006, 23:49:06
edit2Rapporteer  
aah oke sorry voor mn post dan, ik dacht dat hij echt waterstarten bedoelde
zagy

Antwoord #7 Juni 08, 2006, 00:46:13
edit2Rapporteer  
gewoon trekken aan je 5th en dan aan een stuurlijn trekken. Dan 5e nog even vasthouden, hie dichter die bij de rand van het venster komt hoe losser de 5e. Naa een tijdje komt die uit het water en dna 5e helemaal los. Ga anders een keer naar het binnenwater, kun je het staand oefenen. Als het niet lukt kun je dan altijd nog teruglopen.
R@bert

Antwoord #8 Juni 08, 2006, 05:13:13
edit2Rapporteer  
Dan nog, wat Cedric zei is een goede tip: kitefilm.com !!!

staat vanaf t oppompen t/m waveriden beschreven met een duidelijk kort filmpje. Als je ze allemaal download hoef je de DVD ok niet meer te kopen, haha ThumpsUp

Succes  Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.