Papa
Geen avatar
|
kijk op de fora van best. Veel mensen doen een aanbeveling en soms word het gebrukt en soms niet. Zie iig niet dat andere merken zo dicht bij de klant staan...
|
|
|
xray
|
Maar dan even voor de duidelijkheid pipa, als het al bij Best op de forums gebeurd waarom dan op deze wijze hier nog weer een keer aandacht voor vragen, er is bij Best toch een prima platform. Kunnen we ons hier de meldingen over dat dit spam is besparen!
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
omdat niet iedereen op dat forum kijkt. Mij is gevraags of ik dit onder de NL kiters zou willen doen. Je hoeft er niet op de reageren...
|
|
|
hagaer
|
best nog goedkoper kan ik nog meer kites kopen
|
|
|
VincentC
|
Zeker dat Best hier iets mee doet, het is dankzij de klanten dat er Waroo 14 + is uitgekomen hoor ...
|
|
|
diederik
|
vaar met nemesis 2005 en yarga 2005 (c-shapes) ben over performance zeer tevreden, maar:
-erg aan/uit gevoel bij bar -slijtage depowerkoort -montage doek aan leading edge kan beter afgewerkt worden -lijnen afstellen gaat niet op de gangbare manier lengte powerlijen moeten bij bar 20 cm aangetrokken en strap full power min. 15 cm. langer zijn dan de stuurlijnen -stoppers om de knoop van je depowerkoord te beschermen gaan na een stevige crash door de klap van de bar doormidden, dus kunnen sterker -als je depowerkoort doorgesleten is kan je hem niet simpel vervangen, je hebt dan ook een nieuwe QR nodig omdat die vastgemaakt zit aan het depowerkoort dus erg duur als je je depowerkoort wil vervangen en dat is mij nog te vaak nodig!!! -Prijs kan ALTIJD beter -niet zo pimpen met het merk!!!! -alle typen best bars zouden moeten kunnen spinnen en voldoen aan de huidige eisen qua vijfde lijn die door de bar hoort te lopen, bungee, afstellen, (bijv. met clamp cleat i.p.m. strap), safety, achterhaalde polsleash etc. en dat is nog niet zo!!!
Verder TOP kites qua performance, bar verdient meeste aandacht voor verbeteringen!!!!
|
|
|
diederik
|
Maar dan even voor de duidelijkheid pipa, als het al bij Best op de forums gebeurd waarom dan op deze wijze hier nog weer een keer aandacht voor vragen, er is bij Best toch een prima platform. Kunnen we ons hier de meldingen over dat dit spam is besparen!
tering wat kan jij zeiken als er een topic over best gestart wordt, weet dat je er moe van wordt, maar weet onderdehand wel dat je er een hekel aan hebt en dat je een verwoede Naish aanhanger bent, logisch is ook een bewezen merk. maar je HOEFT niet te reageren en het wordt een beetje kinderachtig om keer op keer weer je minachting te laten blijken...verder zal je BEST oke zijn hahaha....
|
|
|
roelvdgun
|
heb zelf best yarga 05 v1, enigste minpuntje vind ik dat de bescherming van de le niet top is, lijnen blijven dr nog wel is aan hangen als de kite uit de lucht valt... maar heb gezien dat het bij de waroo verholpen is door er stuk doek over te naaien, weet niet of dit ook bij de andere kite's is...
|
|
|
xray
|
@Diederik Ik heb geen hekel aan Best, sterker nog beroepsmatig vind ik het fascinerend wat het merk doet, zowel qua marketing als qua business model . Ik ben ook geen verwoedde Naish aanhanger, tot voor kort heb ik zelfsandere merken zoals Gaastra gevaren.
Waar ik wel moe van wordt is weer diverse mailtjes in mijn mailbox omdat ik mod ben waarin hard geroepen wordt door andere mensen dat dit spam is. Als ik het topic dan lees met een inmiddels door de mail toch enigszins gekleurde bril en daarbij het vrij recente verleden neem dan is het niet verwonderlijk dat ik mij kritisch uitlaat over weer een Best topic dat door een niet geheel onbevooroordeeld persoon is gestart.
Hij had ook kunnen vragen om deze informatie op het Best forum te posten bijvoorbeeld in plaats van het forum hier te mis/ge bruiken!
|
|
|
|
diederik
|
ben het met papa eens, hier komen alleen punten voorbij over BESTproducten die verbeterd kunnen worden en dus nog NIET optimaal zijn, dit wordt op een openbare manier aan de man gebracht en zou je dus eerder als negatieve reclame kunnen zien!
|
|
|
adrenalin
|
O ja, ik ben echt zééér tevreden met mijn 20m Waroo met een bizare low-end. Ben ik de enigste in Nederland die o.a. een 20m Waroo vaart ?? en hoe bizar mag dat dan wezen?
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
mijn 14m is met 10knp te varen met de Sol 127 met 70/75kg. Die 10knp is een gemiddelde van 10 min. Denk op het water dat hij eerder 12 is gweest ipv10
|
|
|
moderator-4
Global Moderator
Geen avatar
|
Zojuist heb ik dit topic gesloten. Ik denk dat de dingen die men wilde zeggen wel aan de orde zijn gekomen.
Team Kitehigh
|
|
|