Jelle
|
Mooi, daar was ik naar op zoek.
Maar... als je er gaatjes in kunt boren, is hij dan wel sterk?
|
|
|
adrenalin
|
Zie ik daar een kunststof behuizing?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De omhulzing (kast) is volgens mij aluminium. De beugel is van staal. Het is in ieder geval veiliger dan je sleutel zo maar ergens onder je auto te hangen of te verstoppen. Kan mijn sleutel niet meenemen in het water ivm electronica en een waterdicht zakkie vertrouw ik niet.
|
|
|
Jorro
Geen avatar
|
Naar mijn mening is het wel slim om je autosleutel in een soort kastje op te sluiten en dan ik je kitetas te stoppen maar NIET om het aan de trekhaak of ergens anders aan de auto te hangen. Stel je voor als autodief, dat je niet eens het strand op hoeft om tassen leeg te roven op zoek naar sleutels maar je gewoon met een dremel oid de sleutel van de auto van de trekhaak haalt. Als je met een maat gaat kiten en je zet allebei je auto ver uit elkaar op de parkeerplaats met elkaars sleutel aan de trekhaak......maar ja, is het dan nog wel zo handig.....
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Is de electronica in de sleutel echt een probleem? Ik doe mijn electronische autosleutel altijd om mijn nek met een touw en heb nog nooit problemen gehad.
|
|
|
Teigetje
|
Is de electronica in de sleutel echt een probleem? Ik doe mijn electronische autosleutel altijd om mijn nek met een touw en heb nog nooit problemen gehad.
Ik durf het niet aan, nieuwe sleutel kost me iets van 200 euries
|
|
|
Teigetje
|
Naar mijn mening is het wel slim om je autosleutel in een soort kastje op te sluiten en dan ik je kitetas te stoppen maar NIET om het aan de trekhaak of ergens anders aan de auto te hangen. Stel je voor als autodief, dat je niet eens het strand op hoeft om tassen leeg te roven op zoek naar sleutels maar je gewoon met een dremel oid de sleutel van de auto van de trekhaak haalt. Als je met een maat gaat kiten en je zet allebei je auto ver uit elkaar op de parkeerplaats met elkaars sleutel aan de trekhaak......maar ja, is het dan nog wel zo handig.....
Als ik een figuur met een hamer en een beitel of iets dergelijks bij een auto zie hakken dan denk ik dat ik effe de man met de pet bel en wat kiters er bij haal.
|
|
|
jeroendejonge
Geen avatar
|
Als je dure sleutel heb met startonderbreker en centrale deur vergrendeling heb. Dan laat je toch een reserve sleutel maken bij de dealer zonder die poepas. Ik heb voor mijn auto een extra laten maken waarmee ik alleen de portieren kan openen. Ik kan de auto hier niet mee starten maar die sleutel ligt gewoon in het handschoenenkastje.
|
|
|
Atte
|
Heeft er niemand dan een spare key waar geen electronica in zit??????? Meestal is de reservesleutel zonder de drukknopjes voor de deuren te openen. Ik neem die altijd mee en doe die aan een keykoard om me nek onder mijn wetsuit! werkt perfect.
|
|
|
Jorro
Geen avatar
|
Als ik een figuur met een hamer en een beitel of iets dergelijks bij een auto zie hakken dan denk ik dat ik effe de man met de pet bel en wat kiters er bij haal.
Als je hem ziet ja....maar als ik eenmaal mijn auto bij het autostrand heb geparkeerd, ga ik er pas weer naartoe als ik klaar ben met kiten...daar zit genoeg tijd tussen om ff met een betonschaar knip te doen
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik doe de sleutel in een boterhamzakje (goed dichtknopen) en dan in het zakje van mijn zwembroek. 100% droog en veilig en als je tussentijds de auto in wil hoef je alleen maar door je pak heen op de knop te duwen en hij gaat open en dicht. (pak hoeft niet meer uit) IDEAAL!!
|
|
|
siemme
|
ik heb met mn auto een pasje das ook klote denk niet dat die het overleeft als ik ga kiten dan ligt ie al in 2e
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
ik heb met mn auto een pasje das ook klote denk niet dat die het overleeft als ik ga kiten dan ligt ie al in 2e
Ik heb die sleutel ook gehad van een renault laguna. Achterin zit een klein sleuteltje en die nam ik altijd mee in het zakje van mijn zwembroek. Pasje laat je in de auto onder de bestuurdersmat en met het kleine sleuteltje kun je de deur open maken en daarna in de auto de rest ontgrendelen. (zo deed ik het altijd) Nadeel is dat als je iets nodig hebt heel je pak uit moet. (erg koud in de winter)
|
|
|
Teigetje
|
Als je dure sleutel heb met startonderbreker en centrale deur vergrendeling heb. Dan laat je toch een reserve sleutel maken bij de dealer zonder die poepas. Ik heb voor mijn auto een extra laten maken waarmee ik alleen de portieren kan openen. Ik kan de auto hier niet mee starten maar die sleutel ligt gewoon in het handschoenenkastje.
Heb ik al nagevraagd bij de dealer Slimpie. Kan dus niet.
|
|
|
Teigetje
|
Als je hem ziet ja....maar als ik eenmaal mijn auto bij het autostrand heb geparkeerd, ga ik er pas weer naartoe als ik klaar ben met kiten...daar zit genoeg tijd tussen om ff met een betonschaar knip te doen Denk niet dat je het met een betonschaar voor elkaar krijg, slijptol misschien. Wat een gezeik trouwens wil jullie alleen maar een tip geven. Toedeloe.
|
|
|
flyingkite
|
Gewone waterpomp tang draaien knak... Goede schroevendraaier draaien knak... Maar als je hem op de juiste plek hangt en je er niet met gereedschap bij kan kan het best werken denk ik
|
|
|
|
|
FrankP
|
handig idee, thanx, ff 1 halen van de week
|
|
|
HelldogBE
|
iemand een foto van zo'n waterdicht zakje? mijn opel vectra sleutel ziet er niet zoutwaterproof uit en de plastic key om in het clubhuis te geraken ook niet (opent een elektrische deur die automatisch weer sluit, dus openen en sleutels binnenlaten is geen optie) momenteel gaat mijn pa altijd mee maar nog 3 weekjes en het is zover dat ik alleen kan
|
|
|