kitesurfen tijdens de zomermaaden

TTin
Gast
Juni 09, 2006, 04:17:22
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal

Ik ben een beginnende kitesurfer die er tijdens de zomermaanden er graag eens tegenaan wil gaan.  Joepie
Ik heb nog niet zoveel ervaring en het zou me heel leuk lijken om eens met een bende leuke gasten er tijdens de zomermaanden op uit te gaan. Waar trek ik best naartoe voor wat windzekerheid? Wie weet er enkele leuke spots in Europa? En vooral wie heeft er zin in om deze zomer er eens flink tegen aan te gaan?

Ik zou zeggen alle info is welkom.  (hangloose_kitesmiley)

Alvast bedankt

Grtzz
Justin  loser
Claudia

Antwoord #1 Juni 09, 2006, 14:48:37
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=6806.0
Darkwing
Gast
Antwoord #2 Juni 09, 2006, 15:32:56
edit2Rapporteer  
www.kitecamps.nl organiseert een trip van 8 dagen naar Denemarken. Er gaan ook instructeurs mee, dus als het niet lukt zijn er altijd mensen die je helpen. (Zit zelf te twijfelen om mee te gaan...)

Verder kan je naar Fuerteventura, Tarifa, Brazilie, die plaatsen zijn iig windzeker rond die tijd!
Merc
Gast
Antwoord #3 Juni 09, 2006, 15:52:09
edit2Rapporteer  
@ Ttin

Misschien handig als je je profiel verder invult! Kunnen mensen ook zien waar je vandaan komt en wat je leeftijd is enzo...

Maar eh... de zee is vrij windzeker. Alleen hoeveel wind wil je? De eene keer waait het harder en de andere keer niet. Als je voor de keus staat zee of binnenwater, kies dan voor de zee. Minder vlagerig.

Wil je NL of juist buitenland? Ik ga ervan uit dat dit om NL gaat. Er zijn al een aantal oproepen gedaan door beginners. Check dit forum ff.

Succes  Joepie
gast|
Gast
Antwoord #4 Juni 09, 2006, 18:17:02
edit2Rapporteer  
www.kitebeaches.com
TTin
Gast
Antwoord #5 Juni 12, 2006, 02:54:03
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reacties

Grtzz  (hangloose_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.