tom_beul
Gast
|
BBQ mee en de kites !
|
|
|
surf
Geen avatar
|
?????? betekend dat, dat het waait? Of dat je smorgens al trek in een hamburger hebt.......
|
|
|
lennart
|
dat is geen andwoord op zijn vraag
|
|
|
tom_beul
Gast
|
wat voor board en kites? met een golfsuf boardje en een 16 moet het wel lukken!
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Ja? dat heb ik. Gister ook naar Enkhuizen en Medemblijk gereden. Maar bij aankomst waaide het niet harder dan 5/6 knopen. Dus nu waait het wel 10 knopen? Zeker weten niet windstil?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Is er iemand in Enkhuizen bij het water wezen kijken ,Ik heb ook de indruk dat het wat waait ,Maar ik ben gisteren ook al voor niets erheen gereden ...ik weet de windvoorspelling is slecht ..maar het lijkt toch echt een beetje te waaien..
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Bij meteo enkuizen, gaf de meter net 3,1 m/s......das toch echt niet veel.........
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
meteo enkhuizen klopt niet..
|
|
|
|
Airlust
|
ik zou gewoon heen gaan!
|
|
|
D@rkSt@r
|
SITUATIE: AAN DE WESTFLANK VAN EEN HOGEDRUKGEBIED BOVEN POLEN VOERT EEN ZUIDOOSTELIJKE STROMING WARME DROGE EN ONSTABIELE LUCHT AAN. . WIND: ZUIDOOST 8-12 KNOPEN, LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 12-16 KNOPEN.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Is er iemand in Enkhuizen bij het water wezen kijken ,Ik heb ook de indruk dat het wat waait ,Maar ik ben gisteren ook al voor niets erheen gereden ...ik weet de windvoorspelling is slecht ..maar het lijkt toch echt een beetje te waaien..Hee Frank Jij had toch zo,n super weer site die altijd klopte, die met die kleurtjes ???? ben je weer voor jan l....l naar enkhuizen gereden, das mooi kl...te Nog 2.5 uur en dan lekker voetbal kijken, het waait toch niet Morgen misschien meer geluk Gr Richardt
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Ben net terug. Weer voor niets gegaan. GEEN enkel zuchtje wind......tering zooi....Hoe kan dat nou? Hier waait het toch echt, en daar echt geen rimpel op het water.........
|
|
|
Airlust
|
dit komt omdat het bij enkhuizen erg warm is boven land aan de kust waait het wel
|
|
|
siemme
|
vanavond kans op wind is meestal zo met oosten wind dan kan je s'morgens en sávonds varen maar overdag is het meestal niet veel soeps
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ga zo ff proberen na het eten in Andijk (nog ff oefenen met mn nieuwe kite) Hoop dat ie iets aantrekt vanavond. Het is nu wel erg droevig met de wind
|
|
|
Joris
|
Ik ga zo ff proberen na het eten in Andijk (nog ff oefenen met mn nieuwe kite) Hoop dat ie iets aantrekt vanavond. Het is nu wel erg droevig met de wind andijk met ZO????
|
|
|
Airlust
|
Hier in Den Helder waaid het echt heel goed.....maar ik denk dat t alleen hier is
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was vandaag op Ijmuiden en daar waaide het aardig ,Er was niemand aan het kiten omdat de wind schuinaflandelijke was, Maar het waaide wel .. Maar goed dat ik dan niet weer voor niets naar Enkhuizen ben gereden ,Ik de zomer heb je daar vaak geen wind terwijl het op het land wel goed waait,De wind draaid morgen naar ZO dan is het volgens mij wel weer te doen op schellinkhout ,Als het een beetje waait ben ik daar morgen.. (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ga zo ff proberen na het eten in Andijk (nog ff oefenen met mn nieuwe kite) Hoop dat ie iets aantrekt vanavond. Het is nu wel erg droevig met de wind andijk met ZO???? Andijk met ZO. In het kommetje/meertje maakt het niet zoveel uit de wind staat. Ben pas een beginner, dus een beetje bodydraggen door het meertje is voor mij nog erg leerzaam Ben er net geweest, maar er staat net zoveel wind als hier in de huiskamer ...
|
|
|
|
Molliebollie
|
Een optie zou miss. kunnen zijn de zee op...maar moet t eerst maar eens op het IJsselmeer leren
|
|
|
Frits
|
ja lekker op zee met oost!
|
|
|