Tropisch Windtown Kitechix verslag

Suzette

Berichten: 34
Juni 12, 2006, 02:30:02
edit2Rapporteer  
Afgelopen weekend hebben we de eerste officiele tropische dag voor dit jaar in Nederland gehad. Dat werd dus niet koukleumen voor de deelneemsters van het Windtown Kitechix Weekend!

Zaterdag verzamelden we bij de Windtown school in Kamperland, vanwaar we ons naar de Veerse Gatdam begaven. De wind was Oost en zo’n 15 knopen. Prima voor de beginnerscursussen. Zij moesten sowieso eerst het vliegeren onder de knie krijgen. De gevorderden stonden te popelen om het water op te gaan.

In de middag draaide de wind naar Zuidoost en werd hij aflandig. Gelukkig hadden de jongens van Xwatersport.com voor een wakeboardboot gezorgd. Zo kon iedereen in de middag toch het gevoel voor de waterstart en gebruik van het board krijgen.

‘s Avonds tenten opzetten en een lekkere BBQ op het strand. Natuurlijk was er ook weer een kiteblowjobcontest. Daarmee kon Brunotti kleding gewonnen worden. Na wat ongelukjes in het extreme parcours, werd deze aangepast. Mirjam was de gelukkige winnares!

Zondag ontbijten op het strand. Veel meiden waren verbrand van de vorige dag en ook deze dag begon alweer lekker warm. De wind was echter nog steeds Zuidoost. We besloten om richting de Kaloot te gaan. In Zeeland kun je gelukkig met veel verschillende windrichtingen op verschillende stranden terecht. Het was echt gigantisch strandweer en helaas hoort daar vaak weinig wind bij. Het zuchtje wind was net genoeg om te vliegeren, maar verder kwamen we helaas niet. Volgend weekend gaan we een dagje inhalen.

Het was weer supergezellig en de temperaturen waren echt op chix ingesteld. North, Brunotti, F-One en Advance hadden voor testmateriaal gezorgd. De Waterjoe jongens waren ook weer trouw aanwezig en Brunotti zorgde voor mooie prijzen.
Next time more wind please! Dan is alles weer compleet…

Het volgende Windtown Kitechix Weekend is op 24 en 25 juni. En 8 augustus gaan we op een Windtown Kitechix Trip naar Brazilie! Check www.kitecollege.com/kitechix.

Foto’s van afgelopen weekend zijn te vinden op www.kitecollege.com/kitechix/photos_June01_2006.



Mitchel_12000

Berichten: 1183
Antwoord #1 Juni 12, 2006, 02:37:20
edit2Rapporteer  
Knappe railey op die pics suzette  ThumpsUp
lennart

Berichten: 1167
Antwoord #2 Juni 12, 2006, 02:46:54
edit2Rapporteer  
idd Grin
Dieter

Berichten: 154
Antwoord #3 Juni 12, 2006, 04:28:53
edit2Rapporteer  
f*** man muggenziften betreffende de kleur van de tekst het wordt tijd dat het nogis deftig waait
Jappy

Berichten: 947
Antwoord #4 Juni 12, 2006, 15:32:08
edit2Rapporteer  
Het was echt weer een geweldig weekend Suzette, ik ben alleen wel helemaal opgebrand hahaha

Op naar het volgende weekend  Joepie YeSS Joepie

@ slingshot: niet zo zeiken man...blauw is een perfect te lezen kleur...overdrijven is een kunst
Freija
Gast
Antwoord #5 Juni 12, 2006, 16:22:28
edit2Rapporteer  
En het belangrijkst: we hebben er nieuwe kitechix bij!!!!  loser

CU on the water girlz!!!

Kooger
Gast
Antwoord #6 Juni 12, 2006, 17:25:16
edit2Rapporteer  
Het was echt een top Event  ThumpsUp
Hier nog wat foto's





   
buur@work
Gast
Antwoord #7 Juni 12, 2006, 23:06:27
edit2Rapporteer  
Ook een aantal picas op www.my4s.nl/kitesite was super !! binnenkort op nieuw een kitechix
globerider
Gast
Antwoord #8 Juni 13, 2006, 01:39:52
edit2Rapporteer  
Mooie fot's Buur. Maar om gelijk maar effe iets anders te vragen hoe zit het nou als je bij borselle wild kite ?
Buur

Berichten: 989
Antwoord #9 Juni 13, 2006, 03:48:00
edit2Rapporteer  
daar weer kooger het beste antwoord op te geven, ben er zelf alleen met dit evenement en met King of the Kaloot geweest maar nog nooit echt gevaren daarzo. altijd windstil haha 
Kooger
Gast
Antwoord #10 Juni 13, 2006, 05:36:01
edit2Rapporteer  
Op borselle is het op het deel wat van de gemeente vlissingen is verboden, dit is het deel aan de rechter kant van de koel wateruitlaat van de kerncentrale. het deel aan de linker kant van de uitlaat is wel van borsellen en daar mag wel officeel gekite worden
mazzomrx

Berichten: 332
Antwoord #11 Juni 13, 2006, 21:32:04
edit2Rapporteer  
kitechix.....was opzkr weer gezellig!!!!
tom_beul
Gast
Antwoord #12 Juni 13, 2006, 22:37:42
edit2Rapporteer  
Citaat
@ slingshot: niet zo zeiken man...blauw is een perfect te lezen kleur...overdrijven is een kunst

Sorry, sorry, het was eerst heel heeel licht roze en dat viel eigenlijk bijna niet te lezen .. blauw valt prima te lezen maar het is veranderd en het was eerst heeeel licht roze

Zo was het dus hierboven mijn tekst of zo

Sorry, sorry, het was eerst heel heeel licht roze en dat viel eigenlijk bijna niet te lezen .. blauw valt prima te lezen maar het is veranderd en het was eerst heeeel licht roze
dat vindt ik dan irritant lezen ..
Jappy

Berichten: 947
Antwoord #13 Juni 13, 2006, 22:56:44
edit2Rapporteer  
Citaat
@ slingshot: niet zo zeiken man...blauw is een perfect te lezen kleur...overdrijven is een kunst

Sorry, sorry, het was eerst heel heeel licht roze en dat viel eigenlijk bijna niet te lezen .. blauw valt prima te lezen maar het is veranderd en het was eerst heeeel licht roze

Zo was het dus hierboven mijn tekst of zo

Sorry, sorry, het was eerst heel heeel licht roze en dat viel eigenlijk bijna niet te lezen .. blauw valt prima te lezen maar het is veranderd en het was eerst heeeel licht roze
dat vindt ik dan irritant lezen ..

Hahaha, is al goed....wist ik ook niet ThumpsUp Was dan wel erg Girly hahaha
deborah

Berichten: 7
Antwoord #14 Juni 19, 2006, 19:54:35
edit2Rapporteer  
hi girls zijn er nog meiden die op oostvoorne kite kunnen we misschien een keer wat afspreken kunnen we elkaar in de gaten houden en is misschien wel gezellig ik hoor het wel stuur me anderrs effe een email  groetjes deborah
emma
Gast
Antwoord #15 Juni 27, 2006, 21:17:21
edit2Rapporteer  
.....was mn vader maar niet jarig geweest, was ik er toen ook geweest, nu zou ik vorig weekend gaan, was geen wind, ging niet door... en nu ziet het er naar uit dat het komend weekend ook niet doorgaat vanwege geen wind.... ik word depri.... zou eerst zelfs al in mei gaan Sad.... nouja... beter goed weekend met veel wind dan doorlaten gaan zonder wind denk ik dan maar =D (en nu heb ik nog de tijd gehad om nieuwe slippers te kopen, en fatsoenlijk de tijd gehad om voor mn pw-en te leren, zo zie je maar, elk nadeel heeft zn voordeel)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.