kiteboy
Gast
|
Die van naish.tv is denk wel het hoogste en meeste hangtime
|
|
|
Tom
|
adam koch 13,?? sec hangtime snelheid is te vinden in search alst goed is en hoogte is er niet ? niet officieel te minste dacht ik en afstand .. eng -nl ?
|
|
|
litewave
|
Kirsty Jones 140 mile Record Crossing from Lanzarote to Morocco.
|
|
|
drifter
|
Lou wainman hoogste spray (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
aap
Gast
|
speed 41,79 knts olaf marting 2006 rhino6
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
hoeveel is 41,79 knts in km/h?
|
|
|
|
gastgast
Gast
|
hoeveel is 41,79 knts in km/h? 41.79 x 1.852= km/h
|
|
|
aap
Gast
|
op de startpagina kun je de windsnelheid omrekenen hhheeeeeeeellllll handig (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
_Chantal_
|
hoeveel is 41,79 knts in km/h? Maakt niks uit Lieffie.. knts is engels..;-)
|
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Ik dacht dat het nieuwe world record op een naish Schockwave was gevaren...
|
|
|
tom_beul
Gast
|
78 km/h Niet overdrijven! het is: 77 728 44 (grinnik_kitesmiley) Maar hangtime moet met board aan zijn maar moet je hem ook landen ?
|
|
|
siemme
|
ja je moet m landen anders kan je wel je benen in je nek leggen om net effe langer te blijven hangen
|
|
|
sinasplank
Gast
|
aangezien ik vanaf 1997 kite heb ik de meeste afstand op mijn naam staan ,en omdat het daarlijk ook nog eens overal verboden word blijf dat ook altijd zo,
|
|
|
TtHoM@s
|
aangezien ik vanaf 1997 kite heb ik de meeste afstand op mijn naam staan ,en omdat het daarlijk ook nog eens overal verboden word blijf dat ook altijd zo,
9 jaar cooool heb je vast ook het recort grootste plank (tong_kitesmiley) waar mee ben je begonnen een surf plank met nasa wing? respect hoor
|
|
|
kitemafkees
|
Hahaha ik in 1999 met een Cquad en daarna flexifoil Nexus (soort van mislukte bowkite)...
|
|
|
Jorn
Gast
|
Op www.kiteboarding.de staat dat het speed record op 100km/h staat.... (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
litewave
|
Dacht het niet, maatje van mij hoeft niet te werken kite nu 5 jaar, en elke wind-dag is hij op het water
|
|
|
Passie
|
ik reken ook altijd om op northseasurfing.nl
9 jaar kiten. zolang is de sport er volgens mij nog nie teens?
|
|
|
|