wouterb
|
als 't niet te wild onweert....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,,als het waait ben ik er ook vanaf 14.30 (eerst even een beetje slapen ..nachtdienst gehad ) Maar ik heb weer even op mijn voortreffelijke weersite gekeken ,en die geeft pas in de namiddag Noord 4-5 bf en in de ochtend 2-3 bf ,Ik hoop alleen dat het niet gaat onweren..
|
|
|
Mak
|
morgen denk ik naar oostvoorne toe, iets van 18:00 pas aanwezig....als het tenminste niet gaat onweren ofzow
|
|
|
Robertv
Gast
|
Na het avondeten in andijk, als moedertje Natuur geen gratis lichtshows geeft...
|
|
|
Molliebollie
|
Na het avondeten in andijk, als moedertje Natuur geen gratis lichtshows geeft...
Robert, ik ben er morgenochtend rond 9 uur. Misschien dat ik 's avonds ook nog even kom als t waait, ik denk het wel. Kun je meteen mn Tribal ff uittesten als je wilt.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Op windguru geeft ie 14/15/16 knp. aan. En Windfinder weer wat minder. En er zal toch geen onweer komen, precies op de dag dat wij EINDELIJK kunnen varen.... Hoop morgen op veel wind in Andijk, anders wordt het Ijmuiden
|
|
|
Haring High Richardt
|
[ tt]Maar ik heb weer even op mijn voortreffelijke weersite gekeken ,en die geeft pas in de namiddag Noord 4-5 bf en in de ochtend 2-3 bf ,Ik hoop alleen dat het niet gaat onweren..[/tt]Ik hoop dat je site gelijk heeft Frank maar ik denk het wel !!!! Eerst morgen nog ff werken ben er om een uur of 3
|
|
|
Molliebollie
|
Gvd....nu waait t lekker op Andjik :S Beetje k*t dat k te laat was en schoolbullshit moet maken :S
|
|
|
NIELZZZZ
|
als het waait ben ik er ook maar weet nog niet waar eigelijk katwijk of oostvoorne ligt aan het weer....
|
|
|
Keut Local
|
Aloha! Ik heb net een vette kitesessie gehad op Andijk... Ik denk dat ik vandaag echt m`n snelheid record heb verbroken. We waren met ze 2-en op een vlak stuk en gingen echt hard... M`n kitemaatje dacht rond de 50 kilometer per uur We gingen dus echt hard, niet normaal!!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik ben der woensdag ook rond 15:45 hoop dat ik weer me 12 kan gebruiken
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zit nu in de nacht (op mijn werk) en het begint ineens heel hard te waaien en te onweren ...hoop wel dat dat vanmiddag gestopt is ,maar de windvoorspelling ziet er nog steeds goed uit Noord 14-18 knp ....straks even slapen en dan knallen op Andijk....
|
|
|
DaanD
|
Ik zit nu in de nacht (op mijn werk) en het begint ineens heel hard te waaien en te onweren ...hoop wel dat dat vanmiddag gestopt is ,maar de windvoorspelling ziet er nog steeds goed uit Noord 14-18 knp ....straks even slapen en dan knallen op Andijk.... "met name in het zuidoosten van het land ook kans op onweer." (bron: buienradar.nl) Het is hier in Lelystad inmiddels opgehouden met regenen (heeft flink geregend vannacht/vannochtend), hopelijk geen onweer, zo te zien niet. Dus vanmiddag lekker varen
|
|
|
PeeWee
|
Ik hoop dat het wat stabieler wordt. Windmeter Noordwijk: 8 knopen gemiddeld met 33 knopen max We hebben tenslotte recht op een fatsoenlijk windje na de windstille periode (grinnik_kitesmiley) Zie jullie in Andijk.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Wind is gedraaid naar N/NO met wind tussen de 14/24 knopen in Buien tot ruim 30 knopen................................. .......knallen..
Tot straks..........
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou Veel plezier allemaal he, ik ga maar weer es naar me werk.. Heb altijd een vroege dienst op woensdag.......behalve vandaag (huilen_kitesmiley) want het waait. (shame_kitesmiley) Morgen en overmorgen zaterdag en zondag vrij. Maar dan zal de wind wel weer gaan liggen. (sealedlips_kitesmiley) Het is me denk ik niet gegund dit jaar. (cry_kitesmiley) MY GOD WAT DID I WRONG....... (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
VincentC
|
Gisteravond echt vol kunnen knallen! Was echt TOP!
|
|
|