Stickers voor op je board met naam en telefoon nummer?

D.D

Juni 27, 2006, 22:44:21
edit2Rapporteer  
Hee allemaal, hoe kom ik aan stickers voor op me board met me naam en telefoon nummer?
Laatst bijna me board kwijt geraakt en ik wil dat graag voorkomen.
Hoe doen jullie dit?

En blijven die stickers wel plakken met je naam enzo erop?

Groeten, Maarten
efgeha

Antwoord #1 Juni 27, 2006, 22:48:36
edit2Rapporteer  
Check je dichtstbijzijnde Bruna-vestiging voor : http://global.dymo.com/nlNL/Products/default.html

Oja, wel even goed ontvetten met wasbenzine vóór het plakken!
Woutertje

Antwoord #2 Juni 27, 2006, 22:57:48
edit2Rapporteer  
Ik wil ook me naam op me board.

Maar ik wil uitgesneden letters, ook wil ik niet heel zo'n apparaat aanschaffen voor me naam en een telefoonnummer.

Is er niet een bedrijf oid??

Alvast bedankt,

groeten wouter
DENNS

Antwoord #3 Juni 27, 2006, 23:01:56
edit2Rapporteer  

Maar ik wil uitgesneden letters, ook wil ik niet heel zo'n apparaat aanschaffen voor me naam en een telefoonnummer.

Alvast bedankt,

groeten wouter

als je uitgesneden letters wil ga dan ff naar zo'n boekenwinkel en koop een velletje met allemaal letters en cijfers er op( snappie wat ik bedoel??)
efgeha

Antwoord #4 Juni 27, 2006, 23:05:40
edit2Rapporteer  

Alvast bedankt,

groeten wouter

Natuurlijk kun je ze ook laten snijden, vaak bij een auto-beletterings-bedijf ofzo, maar denk dat een labelwriter van de Bruna goedkoper is, 20 euro ofzo
D.D

Antwoord #5 Juni 27, 2006, 23:14:24
edit2Rapporteer  
@ Dennis, zijn die stickers denk je waterdicht?
Want als ze eraf gaan tijdens het varen heb je er niet veel aan (tong_kitesmiley)
Ian

Antwoord #6 Juni 27, 2006, 23:30:06
edit2Rapporteer  
Koop een brede rol doorzichtig tape.
Ontvet je board.
Plak een rechthoekig stuk op je board.
Schrijf je gegevens erop met een dikke viltstift.
Doe er een laag doorzichtig tape overheen (ter bescherming vd letters)
Klaar is kees.
Passie

Antwoord #7 Juni 27, 2006, 23:31:31
edit2Rapporteer  
zonde van je board als je het heel groot maakt. of het board moet al zo ver weg zijn"Smiley
D.D

Antwoord #8 Juni 27, 2006, 23:37:12
edit2Rapporteer  
@Ian, bedankt voor de tip.
Ik zal het proberen met zon rol brede plakband( ductape ofzoiets loser).
En dan een klein papiertje eronder (grinnik_kitesmiley)

Groeten, Maarten
Lex

Antwoord #9 Juni 27, 2006, 23:44:55
edit2Rapporteer  
Doe ik ook even binnenkort!  ThumpsUp

P.S. Weet iemand hier het nummer van de kustwacht, dat je moet bellen als je een kite of board kwijt bent zodat ze niet gaan zoeken naar je?
Gerrie

Antwoord #10 Juni 27, 2006, 23:46:46
edit2Rapporteer  
kustwacht: 0900-0111
sjoerdd

Geen avatar

Antwoord #11 Juni 28, 2006, 00:00:55
edit2Rapporteer  
http://www.signavure.nl/
check die site ff, ik heb een sticker laten uitsnijden daar, dus alleen de letters staan op me board en niet een heel vlak, ziet er erg goed uit en zit er al lange tijd op. Je moet ze maar ff bellen voor informatie. laterr
-Cedric-
Gast
Antwoord #12 Juni 28, 2006, 00:12:42
edit2Rapporteer  
Welke producten zijn nog goed om te ontvetten? ik kan namelijk die wasbenzine niet.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #13 Juni 28, 2006, 00:18:28
edit2Rapporteer  
wasbenzine, spiritus, of gewoon afwasmiddel ..
Psychotic

Antwoord #14 Juni 28, 2006, 00:24:49
edit2Rapporteer  
gewoon met een CD marker op je board pennen. Wil je het eraf hebben? gedenaturaliseerde alcohol + een wattenstaafje will do. Test het anders ff onder een fin als je het niet vertrouwd maar bij mij werkt dit perfect!
Lex

Antwoord #15 Juni 28, 2006, 00:27:57
edit2Rapporteer  
kustwacht: 0900-0111

Bedankt!  ThumpsUp
don leo

Antwoord #16 Juni 28, 2006, 01:21:51
edit2Rapporteer  
reparatietape voor je kite nemen. twee stukken van 15 cm tegenelkaar plakken en dan strookjes van 1 cm breed uitknippen. Je hebt dan een lintje van 15x1 cm, daar met watervaste pen je huis en je mobiele nummer op schrijven. Kun je makkelijk aan je kites binden en aan je voetband.
Bahjaat

Geen avatar

Antwoord #17 Juni 28, 2006, 01:29:08
edit2Rapporteer  
Hee allemaal, hoe kom ik aan stickers voor op me board met me naam en telefoon nummer?
Laatst bijna me board kwijt geraakt en ik wil dat graag voorkomen.
Hoe doen jullie dit?

En blijven die stickers wel plakken met je naam enzo erop?

Groeten, Maarten
Gisteren op Autoplaya zeker?? I saved ya Smiley
D.D

Antwoord #18 Juni 28, 2006, 01:30:51
edit2Rapporteer  
Haha, ja had jij hem gevonden? Een vriend van me had hem van een andere gozer gekregen Joepie Joepie
Woutertje

Antwoord #19 Juni 28, 2006, 01:36:21
edit2Rapporteer  
Ja ik zag iemand ermee lopen, waarshcijnlijk jij dan Bahjaat, toppie ThumpsUp,  en deze meegenome naar Maarten.
Maar ik ga is even kijken hoe zo'n velletje met lettertjes werkt en anders die site van Sjoerdd.

Bedankt, wouter
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #20 Juni 28, 2006, 01:58:00
edit2Rapporteer  
Tsjonge jonge maak er toch niet zo;n werk van.

Gewoon een watervaste stift en hatsikidee klaar is Klara werkt perfect en bljft zeker zitten dat kan je van de meeste (leeleke) stickers niet zeggeh.. YeSS
D.D

Antwoord #21 Juni 28, 2006, 04:53:25
edit2Rapporteer  
@ Teigetje , dat is niet zo handig als je hem wilt verkopen loser
Cozmo

Antwoord #22 Juni 28, 2006, 15:22:58
edit2Rapporteer  
Permanente marker krijg je ook gewoon wel weer van je board af. Er zit namelijk in de stift zelf ook een oplosmiddel. Om het eraf te krijgen moet je er weer overheen schrijven en dan snel eraf vegen. Dit geld wel denk ik alleen voor gladde oppervlaktes. Op papier werkt het iig niet haha.

En tsja, ik laat altijd gewoon wat stickertjes maken in de kleur en vorm die ik zelf wil. Is altijd wel handig als je iemand met een stickerplotter kent.
Psychotic

Antwoord #23 Juni 28, 2006, 18:35:16
edit2Rapporteer  
Permanente marker krijg je ook gewoon wel weer van je board af. Er zit namelijk in de stift zelf ook een oplosmiddel. Om het eraf te krijgen moet je er weer overheen schrijven en dan snel eraf vegen. Dit geld wel denk ik alleen voor gladde oppervlaktes. Op papier werkt het iig niet haha.

En tsja, ik laat altijd gewoon wat stickertjes maken in de kleur en vorm die ik zelf wil. Is altijd wel handig als je iemand met een stickerplotter kent.

wattenstaafje en gedenaturaliseerde alcohol!
Fox

Antwoord #24 Juni 28, 2006, 23:07:53
edit2Rapporteer  
Heb toevallig veel verstand van zelfklevende materialen (verkoop het materiaal).Voor ontvetten geen wasbenzine gebruiken. Wasbenzine is gemaakt op basis van olie en dat is weer vettig. Alcohol is het beste, dus trek maar een fles wodka uit de kast. Wat betreft het materiaal zelf heb je materiaal nodig dat strek hecht en weinig krimpt. Als het materiaal krimpt blift er een rand lijm achter waarop vuil hecht en dat ziet er smerig uit. Wil je alleen tekst dan kan je het beste bij een locale beletteraar (kijk op www.Sibon.nl voor een bedrijf in de buurt) vragen naar een gegoten snijfolie. Deze zijn er in alle kleuren van de regenboog. Deze folie is ook heel erg dun en remt dus niet af. Mag denk ik niet meer kosten dan 15 euro. Wat je ook kan doen is een print laten maken op zo'n folie. Veel beletteraars kunnen dit tegenwoordig. Ze kunnen de print aflamineren met een beschermende folie. Je kan zo bv ook de hele onderkant van een nieuwe print laten voorzien. De hele onderkant zal zo'n beetje 50-60 euro kosten.

Suc6
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.