Hechting Forex

GjT

Juni 30, 2006, 04:56:40
edit2Rapporteer  
Waar ik al bang voor was is gebeurd  (angry_kitesmiley).

Voor het eerst Forex toegepast. Forex eerst aan ruwe kern vastgeplakt met epoxy en glass bubbles. Dit leek goed te hechten. Daarna kern met rails tegelijk geschaped dmv 3D shapetafel en rails shapetafel.

goed geschuurd en ontvet en toen de bodem d.v.m. vacuum erop gelamineerd (glas met peelply). Superstrak resultaat, maar op de hoeken lat het laminaat gelijk al los van de forex rails  ThumpDown.

Volgende keer gewwon weer gegoten rails!!!

Hoe kan ik dit het best repareren?

GrGjT
GjT

Antwoord #1 Juni 30, 2006, 15:26:57
edit2Rapporteer  
Opties die ik zelf zie:
- lijmen met epoxy, maar waarom zou het een tweede keer wel hechten? Iemand dit ooit gedaan? Houdt dit nog steeds?
- Rails rondschuren en een extra laagje keper 160 op de bodem en gewoon een tucked edge maken. Dit lijkt mij het meest betrouwbaar, maar doet afbreuk aan m'n lay-up.

GrGjT
Elevation

Antwoord #2 Juni 30, 2006, 16:24:27
edit2Rapporteer  
je kan het proberen te lijmen met epoxy.. Ik denk toch dat je het niet goed genoeg geschuurd hebt.. Ik heb wel eens last gehad van losspringend formica op tips, maar doorgaans was dat gewoon eigen schuld... 
La Flauwurhman

Antwoord #3 Juni 30, 2006, 16:42:50
edit2Rapporteer  
Nog noot problemen mee gehad, idd goed opschuren met korrel 40! loser
D1is

Antwoord #4 Juli 01, 2006, 07:53:56
edit2Rapporteer  
hey gasten ff offtopic.... (sorry alvast)

forex rails... en gegoten rails... waar giet je die uit en wat zijn de voor- en nadelen van de gegoten rails?

greeeetz
denis
Psychotic

Antwoord #5 Juli 01, 2006, 20:51:56
edit2Rapporteer  
hey gasten ff offtopic.... (sorry alvast)

forex rails... en gegoten rails... waar giet je die uit en wat zijn de voor- en nadelen van de gegoten rails?

greeeetz
denis

giethars, is al heel veel over geschreven....
D1is

Antwoord #6 Juli 01, 2006, 21:33:24
edit2Rapporteer  
ok.... ff zoeken dan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.