Mark-Fizzer
|
50 euro voor een lekkere 4 bft. maar wel 8 uur lang ;-))
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
wat ik er voor op zou geven
een maand geen bier...
een week geen sex...
al mn posts op kitehigh.nl
een week niet achter de computer
wat ik er voor over zou hebben:
drie dagen jeuk aan mn neus
een blauw oog
|
|
|
Psychotic
|
wat ik er voor opgegeven heb, vriendin, drank etc. Anders had ik nooit tijd gehad man
|
|
|
lennart
|
doe mij maar zet zelfde als jarno ik hoop dat ik er morgen mee wakker word ook
|
|
|
Passie
|
lennart. die week sex is voor jou geen probleem:P... haha
Nee.. Ik weet 't niet. Ik zou er heel veel voor opgeven.
|
|
|
Emma
|
Hey,
Er is maandag vast ook niet genoeg wind he, ofwel, ik heb zonet ff gekeken op windfinder, kan die getalletjes natuurlijk wel lezen maar weet niet echt precies of het nou wel of niet genoeg is. Welke dag zouden jullie eigenlijk aanraden komende week (om te kitesurfen). Alleen woensdag kan neit
|
|
|
TtHoM@s
|
Hey,
Er is maandag vast ook niet genoeg wind he, ofwel, ik heb zonet ff gekeken op windfinder, kan die getalletjes natuurlijk wel lezen maar weet niet echt precies of het nou wel of niet genoeg is. Welke dag zouden jullie eigenlijk aanraden komende week (om te kitesurfen). Alleen woensdag kan neit
ik heb er lang over na gedacht maar ik zou gaan op de dag met de meeste wind kijk anders oven op www.actuelewaterdata.nl voor de actuele wind maar ik denk dat het gewoon wachten is op slecht weer dat is dus ook wat ik over heb voor een lekker kite sessie slecht weer regen+WIND
|
|
|
Joris
|
Ik zou er nu na mijn tentamens toch zeker wel verschillende zaken voor aan de kant schuiven zoals; drank, zon, vriendin you name it!! Nu was ik benieuwd wat jullie er voor over hebben.
Hoop voor je dat ze niet mee leest dan
|
|
|
Rowin
|
lennart. die week sex is voor jou geen probleem:P... haha
Nee.. Ik weet 't niet. Ik zou er heel veel voor opgeven.
Voeld zich blijkbaar wel aangesproken bij zijn standpunt. whaha, weet niet het niet hoor, lennarts kenende (A)
|
|
|
pauluzz
|
Voeld zich blijkbaar wel aangesproken bij zijn standpunt. whaha, weet niet het niet hoor, lennarts kenende (A) Je zou nog wel is gelijk kunnen hebben, al hoe wel (tong_kitesmiley) (vast niet (tong_kitesmiley)) Groet Paul
|
|
|
Susan
|
Voeld zich blijkbaar wel aangesproken bij zijn standpunt. whaha, weet niet het niet hoor, lennarts kenende (A) Je zou nog wel is gelijk kunnen hebben, al hoe wel (tong_kitesmiley) (vast niet (tong_kitesmiley)) Groet Paul k weet wel zeker van niet..
|
|
|
Emma
|
Hey, heb vandaag gekite, met de wind was het best redelijk (denk ik, was mn 1e keer maarja) alleen later smiddags werd het niks en toen moesten we stoppen.... Als het goed is gaat het vrijdagmiddag wel redelijk waaien, en zag ook dat er op texel best redelijk wat wind was, weet alleen neit of je daar kiten kan
|
|
|
Ruben..
|
ja op texel kan je kiten ..
|
|
|
lennart
|
Voeld zich blijkbaar wel aangesproken bij zijn standpunt. whaha, weet niet het niet hoor, lennarts kenende (A) Je zou nog wel is gelijk kunnen hebben, al hoe wel (tong_kitesmiley) (vast niet (tong_kitesmiley)) Groet Paul k weet wel zeker van niet.. hoow gaat dit nu alemaal over mij
|
|
|