Emma
|
Hey, de site ziet er gelikt uit, maar ik kan hem niet openen =(......
|
|
|
|
Frits
|
downloadlink verwijst naar /# dat schiet niet op natuurlijk! design ziet er wel goed uit
|
|
|
Maurits
|
Dude ziet er strak uit man! Ik ga nu het magazine ff lezen. Het bestand is beschadigd
|
|
|
sbrinckman
Gast
|
downloadlink verwijst naar /# dat schiet niet op natuurlijk! design ziet er wel goed uit Dat de downloadlink naar # verwijst komt omdat met javascript een popup wordt geopend. Dude ziet er strak uit man! Ik ga nu het magazine ff lezen.
Het bestand is beschadigd Ik kan hem zonder problemen downloaden.
|
|
|
ThOm@s
Gast
|
bij mij komt er te staan '' het bestand is beschadigd en kan niet gerepareert worden'' (huilen_kitesmiley) maar die site ziet er iig mooi uit
|
|
|
Erik de Berik
|
Ja mooi! Maar geeft aan dat bestand is beschadigd.
|
|
|
Maurits
|
Dude ziet er strak uit man! Ik ga nu het magazine ff lezen.
Het bestand is beschadigd Ik kan hem zonder problemen downloaden. Jah ik kan m ook wel downloaden, maar alleen niet openen als je m opslaat, zoals meerdere mensen zie ik nu! Wat wel kan is: Als je met internet explorer werkt, houd shift ingedrukt zodat hij in een nieuw venster wordt geopend en klik dan op downloaden. Dan opent hij hem wel
|
|
|
sbrinckman
Gast
|
Dude ziet er strak uit man! Ik ga nu het magazine ff lezen.
Het bestand is beschadigd Ik kan hem zonder problemen downloaden. Jah ik kan m ook wel downloaden, maar alleen niet openen zoals meerdere mensen zie ik nu! O. Ik zal kijken wat ik er aan kan doen. (hebben jullie misschien geen Adobe Reader geinstalleerd of een te oude versie, oid?)
|
|
|
|
Maurits
|
net opnieuw geupdate, op de manier hierboven kan hij dus wel worden bekeken
|
|
|
sbrinckman
Gast
|
net opnieuw geupdate, op de manier hierboven kan hij dus wel worden bekeken
Met opslaan als?
|
|
|
Maurits
|
Lees deze Jah ik kan m ook wel downloaden, maar alleen niet openen als je m opslaat, zoals meerdere mensen zie ik nu! Wat wel kan is: Als je met internet explorer werkt, houd shift ingedrukt zodat hij in een nieuw venster wordt geopend en klik dan op downloaden. Dan opent hij hem wel
|
|
|
sbrinckman
Gast
|
misschien werkt het bij mij omdat ik de nieuwe beta ie heb. Ik test hem wel met oude internet explorer
Edit: doet hij het nu?
|
|
|
Emma
|
op deze comp (zit nu op een andere als zonet) doet hij het idd wel, ga ff lezen en zeg dan wel wat ik ervan vind!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ik mis wat in het kite magazinwe wat het een kitemagazine maakt. Klnikt raar. Maar weet niet wat er zojuist ontbreekt. maar ik mis gewoon iets!
|
|
|
Lex
|
Top werk Marc! Normaal heb ik als ik iets lees, het na een tijdje weer wegleg, maar nu kon ik niet stoppen met lezen ! . maar ik mis gewoon iets!
Reclame!
|
|
|
Maurits
|
Ehy lex, ik denk niet dat je van een hopelijk groeiend magazine kan verwachten dat ze meteen dikke reclame en sponsoren in hun magazine hebben. Geef ze ook een kans, het ziet er tot nu toe goed uit en ik verheug me al weer op de volgende (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
ik vind hem zeker vet lekker grote leters leest makkelijk weg
|
|
|
litewave
|
Ik mis wat in het kite magazinwe wat het een kitemagazine maakt. Klnikt raar. Maar weet niet wat er zojuist ontbreekt. maar ik mis gewoon iets!
textvelden zijn te wit (of zwart ) deze ff aankleden en hij is echt tof, super mannen, heeft een hoop tijd in gezeten.
|
|
|
TtHoM@s
|
ja hij doe het bij mij nu ook goed en ik vind hem in één smiley:
|
|
|
larssmits
Gast
|
Ziet er echt goed en proffesioneel uit
|
|
|
sbrinckman
Gast
|
ja hij doe het bij mij nu ook goed en ik vind hem in één smiley: Fijn dat hij werkt!
|
|
|
Passie
|
super dit nu:)
|
|
|