|
WIMPIII
|
Leuk blad Marc. Tip; misschien is het leuk om aan te kondigen wat je het volgende nr gaat doen. Dan kunnen mensen Misschien een bijdrage insturen. of is dat niet de bedoeling?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er goed uit Heb het nog niet helemaal gelezen maar zal er binnenkort ff voor gaan zitten.. Vraagjes: Wordt het een betaald magazine of krijg je sponser gelden en blijft het gratis? Is deze test eenmalig?? Respect
|
|
|
Tom
|
Lekker blaadje man ! leest lekker, niet te moeilijke termermen voor de leken onder ons , maby tip, meer tests in wij vorm (meer testers) en reisverslagen ? rodos straks Echt toppie complimenten!
|
|
|
Mitchel_12000
|
Bij mij doet ie het ook, ziet er top uit gast. Heel goed bezig!!!
|
|
|
Pieter!
|
Iedereen bedankt voor de toffe reacties, daar doen we het tenslotte ook voor!
Hieronder even wat antwoorden: - Het is de bedoeling dat het magazine gewoon gratis blijft! - Reisverslagen zijn we al mee bezig geweest, maar omdat we zaten met een deadline voor de eerste editie, staat die er deze keer helaas niet in. - En denk je dat je nog iets toe kunt voegen aan het magazine(je gaat een kitetrip maken?, je eigen clubhuis? of een column schrijven?), gewoon even mailen!
Dan gaan wij ondertussen gewoon door met het maken van magazine deel 2!
|
|
|
Lex
|
Ehy lex, ik denk niet dat je van een hopelijk groeiend magazine kan verwachten dat ze meteen dikke reclame en sponsoren in hun magazine hebben. Geef ze ook een kans, het ziet er tot nu toe goed uit en ik verheug me al weer op de volgende (grinnik_kitesmiley)
Ik bedoel dat het juist top is, dat je niet na 2 bladzijdes weer reclame tegenkomt, maar in een stuk door kan lezen.
|
|
|
Pieter!
|
Ehy lex, ik denk niet dat je van een hopelijk groeiend magazine kan verwachten dat ze meteen dikke reclame en sponsoren in hun magazine hebben. Geef ze ook een kans, het ziet er tot nu toe goed uit en ik verheug me al weer op de volgende (grinnik_kitesmiley)
Ik bedoel dat het juist top is, dat je niet na 2 bladzijdes weer reclame tegenkomt, maar in een stuk door kan lezen. Toch hopen we op nog iets meer adverteerders, zodat we het gratis kunnen blijven houden!
|
|
|
Lex
|
zo niet, doneer ik graag wat !
|
|
|
Passie
|
lex.. dat is echt relax.. als 't nou om een klein prijsje gaat.. wat al helpt.. wil ik ook wel doneren. vandaag alleen 'n boete gehad voor 100 euro.. Zonder eerste waarschuwing, Ik wist echt niet dat ik nie tvan die sluis af mocht springen. Die lijer
|
|
|
Lex
|
Dat is zwaar klote! Laat die boeven vangen . Het duurt een eeuwigheid voordat ik zo'n boete bij elkaar heb (heb nog geen bijbaan, ben 14).
|
|
|
kootsie
|
Ik vind het echt helemaal top, leuk gedaan, nu al beter dan ktesurfmagazine. Dus probeer niet die kant op te gaan want reisverslagen naar Qualaloempia, daar zit niemand op te wachten!
Klein stukje opbouwende kritiek, laat het doorlezen door iemand die goed nederlands schrijft, er staan behoorlijk wat schrijffouten in!
GA DOOR; GA DOOR
|
|
|
e_surf
|
Net gedownload en ben nu bezig (op mijn werk) om het magazine uit te printen. Even een nietje erin en dan lees ik het vanavond wel even. Succes verder
|
|
|
Tom
|
Ik vind het echt helemaal top, leuk gedaan, nu al beter dan ktesurfmagazine. Dus probeer niet die kant op te gaan want reisverslagen naar Qualaloempia, daar zit niemand op te wachten!
Klein stukje opbouwende kritiek, laat het doorlezen door iemand die goed nederlands schrijft, er staan behoorlijk wat schrijffouten in!
GA DOOR; GA DOOR
schrijffouten ??? Niks van gemerkt (hangloose_kitesmiley) Nederlands is ook echt zo'n minder prettig vak !
|
|
|