Kitemag online!

dow126
Gast
Antwoord #25 Juli 02, 2006, 16:34:25
edit2Rapporteer  
jow marc, mijn complimenten ook voor de rest ofcourse.
Super om zoiets te hebben voor en door riders TOP.
greetz DOW
ItsMe.Erik

Antwoord #26 Juli 02, 2006, 18:50:40
edit2Rapporteer  
Ik heb genoten van het nieuwe online blad. Leest gemakkelijk weg.  ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp

Ga zo door en ik hoop nog vaak van deze leuke artikelen te kunnen lezen.  Joepie  Joepie
WIMPIII

Antwoord #27 Juli 02, 2006, 19:33:49
edit2Rapporteer  
Leuk blad Marc. Tip; misschien is het leuk om aan te kondigen wat je het volgende nr gaat doen. Dan kunnen mensen Misschien een bijdrage insturen. of is dat niet de bedoeling?
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #28 Juli 02, 2006, 20:06:30
edit2Rapporteer  
Mooi hoor  ThumpsUp

Werkt perfect nu, ziet er allemaal profi uit keurig ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #29 Juli 02, 2006, 20:28:45
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit  ThumpsUp Heb het nog niet helemaal gelezen maar zal er binnenkort ff voor gaan zitten..
Vraagjes:

Wordt het een betaald magazine of krijg je sponser gelden en blijft het gratis?
Is deze test eenmalig??

Respect schater
Tom

Antwoord #30 Juli 02, 2006, 20:42:37
edit2Rapporteer  
Lekker blaadje man ! leest lekker, niet te moeilijke termermen voor de leken onder ons , maby tip, meer tests in wij vorm (meer testers) en reisverslagen ? rodos straks Smiley
Echt toppie complimenten!
Mitchel_12000

Antwoord #31 Juli 02, 2006, 22:16:29
edit2Rapporteer  
Bij mij doet ie het ook, ziet er top uit gast. Heel goed bezig!!!
Pieter!

Antwoord #32 Juli 02, 2006, 23:42:15
edit2Rapporteer  
Iedereen bedankt voor de toffe reacties, daar doen we het tenslotte ook voor!

Hieronder even wat antwoorden:
 - Het is de bedoeling dat het magazine gewoon gratis blijft!
 - Reisverslagen zijn we al mee bezig geweest, maar omdat we zaten met een deadline voor de eerste editie, staat die er deze keer helaas niet in.
 - En denk je dat je nog iets toe kunt voegen aan het magazine(je gaat een kitetrip maken?, je eigen clubhuis? of een column schrijven?), gewoon even mailen!

Dan gaan wij ondertussen gewoon door met het maken van magazine deel 2!

Lex

Antwoord #33 Juli 02, 2006, 23:50:20
edit2Rapporteer  
Ehy lex, ik denk niet dat je van een hopelijk groeiend magazine kan verwachten dat ze meteen dikke reclame en sponsoren in hun magazine hebben. Geef ze ook een kans, het ziet er tot nu toe goed uit en ik verheug me al weer op de volgende (grinnik_kitesmiley)

Ik bedoel dat het juist top is, dat je niet na 2 bladzijdes weer reclame tegenkomt, maar in een stuk door kan lezen.
Pieter!

Antwoord #34 Juli 02, 2006, 23:57:46
edit2Rapporteer  
Ehy lex, ik denk niet dat je van een hopelijk groeiend magazine kan verwachten dat ze meteen dikke reclame en sponsoren in hun magazine hebben. Geef ze ook een kans, het ziet er tot nu toe goed uit en ik verheug me al weer op de volgende (grinnik_kitesmiley)

Ik bedoel dat het juist top is, dat je niet na 2 bladzijdes weer reclame tegenkomt, maar in een stuk door kan lezen.

Toch hopen we op nog iets meer adverteerders, zodat we het gratis kunnen blijven houden! Smiley
Lex

Antwoord #35 Juli 03, 2006, 02:27:27
edit2Rapporteer  
zo niet, doneer ik graag wat ! Wink
Passie

Antwoord #36 Juli 03, 2006, 02:29:25
edit2Rapporteer  
lex.. dat is echt relax.. als 't nou om een klein prijsje gaat.. wat al helpt.. wil ik ook wel doneren.
vandaag alleen 'n boete gehad voor 100 euro.. Zonder eerste waarschuwing, Ik wist echt niet dat ik nie tvan die sluis af mocht springen. Die lijer
Lex

Antwoord #37 Juli 03, 2006, 02:32:46
edit2Rapporteer  
Dat is zwaar klote! Laat die  boeven vangen Wink. Het duurt een eeuwigheid voordat ik zo'n boete bij elkaar heb (heb nog geen bijbaan, ben 14).
kootsie

Antwoord #38 Juli 03, 2006, 05:29:21
edit2Rapporteer  
Ik vind het echt helemaal top, leuk gedaan, nu al beter dan ktesurfmagazine. Dus probeer niet die kant op te gaan want reisverslagen naar Qualaloempia, daar zit niemand op te wachten!

Klein stukje opbouwende kritiek, laat het doorlezen door iemand die goed nederlands schrijft, er staan behoorlijk wat schrijffouten in!

GA DOOR; GA DOOR
e_surf

Antwoord #39 Juli 03, 2006, 18:37:13
edit2Rapporteer  
Net gedownload en ben nu bezig (op mijn werk) om het magazine
uit te printen.
Even een nietje erin en dan lees ik het vanavond wel even.

Succes verder ThumpsUp
Tom

Antwoord #40 Juli 03, 2006, 19:57:13
edit2Rapporteer  
Ik vind het echt helemaal top, leuk gedaan, nu al beter dan ktesurfmagazine. Dus probeer niet die kant op te gaan want reisverslagen naar Qualaloempia, daar zit niemand op te wachten!

Klein stukje opbouwende kritiek, laat het doorlezen door iemand die goed nederlands schrijft, er staan behoorlijk wat schrijffouten in!

GA DOOR; GA DOOR

schrijffouten ??? Niks van gemerkt   (hangloose_kitesmiley)
Nederlands is ook echt zo'n minder prettig vak !
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.